Huaaa aku balik syendiri. Hanat duh Jungkook!!!!
Flashback...
"YOO SUNGHEE"
"Eo?" Tanya ku kepada Jungkook.
"Tak leh hantar baby kita ni balik" dia cubit pipi aku. Hentak kang.
"Pahal?"
"Eomma yang ambil.. awk pandai drive? Bawa kereta saya" OHHHH YEAHHHH! AWAK ,SAYA!!!
"Errhh no"
"Haish. Siapa nak hantar awak balik. Berani tak jalan sorang?" Tanyanya lagi dengan nada sedikit risau.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA SEBELUM NI AKU JALAN SORANG SORANG PUN.
aku angguk. "Take care yah" dia acah acah nak cium tapi tulah. Haip author suh berenti. Ehek.
End flashback.
Sedang aku berjalan duh hafal mantra nak sihir Jungkook ke Jongho ke esok untuk jadi kerusi, seseorang menarik beg ku. ANAK SAPE LAH KUANG HAJO NI?
"Yeon! Kene tinggal Jungkook ke? Hekhek tak laku?
"Eo? Tak laku? Bukan tak laku, takde harga HAHAHA"
"Bukan takde harga jahat lah korang ni tapi MURAHAN HAHAHAHA"
Shetan duh tiga orang ni. Babi sekalian alam. Aku kenal tiga iblis ni. Yoon Chaerin , Kim Haeyeon and Jung Eunwo. Gila siut cari hal dengan aku.
"Pe korang nak?"tanya ku. Lalu sikit lagi nak humban guna batu tapi tulah aku sabar lagi.
"YoungJi suruh kau tinggalkan Jungkook, klau taknak dia buat cara kekerasan"
Duhh nak tergelak sakan aku weh. Fikir aku takut?
"HOI" seraya aku dan shetan tadi melihat kearah depan. Huh mamat mana lagi belagak sangat ni.
Tiga shetan tadi duk tengok je. Terpikat kut.
"Apa korang buat bising depan rumah aku" tanyanya.
"Tanya dia" tiga shetan tadi tunjuk aku lalu beredar. Sempat lagi cuit bahu jejaka aneh tu. "Huhs hush usir lah roh dalam badan ku" katanya lalu aku tergelak.
"Kau gelak apasal?lucu?"
"HAHAHAHAHAHH tak"
"What the duck" gumamnya. "Nama aku pukima bakul a.k.a bambam " aku tarik muka. Pahal pelik nama dia. PUKIMA?hahahah . Bangsa apa ni weh?
"Tapi kau boleh panggil aku Adrian. Nama international aku" gumamnya lagi.
"Saya Yeon"
"Yeon?" Adrian berfikir fikir, macam kenal? Hah lupakan lah.
"Kenapa gelak cam iblis depan rumah saya?" Dia melihat ke arah aku yang duk nak lari sebenarnya.
"Suka hati la, diorang yang gelak juga"
"Huh, btw kat depan ada penagih dadah entah siapa punya anak tak pungut, aku ingatkan kau supaya benda buruk tak jadi" gumamnya.
"Okay" balas ku dan berlalu. Eh takpelah aku jalan je. Aku dh biasa la.
Aku mengorak langkah untuk beredar.
"Hey adik manis" sapa seorang lelaki. Nampaknya Adrian tidak menipu. Mati lah aku.
"Aku tak manis la, kau pernah rasa eh?tak kn?"
"Nak rasa lah ni" dia dah buat gaya shetan duh. Dia nak buka tali pinggang. Aku dah panik. Traumaaaa pasal Linong hari tu.
"HOI BABI JNGAN SENTUH DIA, MAID AKU TU" babal siut Adrian datang balik.
Penagih muka anjing perangai shaitonnirajim yitu pun beredar.
"Maid? Hempuk kang guna tong sampah "
"Hoi berterima kasih lah kat aku eh" blablabla memang menatang maut abadi budak ni.
"Kau baru lagi kat sini eh?"
"Ahah." Balasnya ringkas. "Pi balik la huduh, eish" ucap si Adrian kebabom.
Muhun kejadian tadi tak berlaku lagi. Tapi aku takut. "Okay" balas ku.
"Kau ni keturunan timur leste eh?"
"Kau jangan merepek babun. Kau keturunan belanda kan?"
"Handsome eh? Tapi actually aku Thailand mix korea ehek"
Dan bla bla bla. Seorang lelaki di dalm kereta memerhati gelagat aku dan Adrian. "Hurm, sorang lagi eh?" Dia mula mengambil gambar aku dan Adrian dan berlakulah muka hodoh. Dia mengeluarkan sekeping gambar dan kelihatan gambar tersebut diconteng X. "Choi Jongho" gumamnya.
Ahhhhhahahahah! Adrian. Actually dapat idea macam ni.
Yeon: mau kasi masuk watak lagi dalam ff. Siapa sesuai nama dia di sni ah? Watak sesuai?
Sarah: Adrian! Lelaki paling kurang ajar la.
Yeon: yah Adrian. Tapi watak siapa?
Sarah:Bambam.Ndjdjsbissbsusiwbisisbi yes disanalah bermulanya kisah Adrian di dalam penpik ini HAHAHAHAHA .
WEH JAN KASI TAU DIA. MATI DIKECAM YEON! Ingat bukan Adrian yg lakonkan eh lakon? Si Bambam. Cuma guna nama si Adrian , sebab mula dapat idea dari dia.
Note: Yeon dalam penpik ni Yoo SungHee. INGAT.NOTE: AUTHOR PUN YEON TAPI BUKAN YOO SUNGHEE.
JADI KAMI BERBEZA..BERBEZA