Disebabkan kejadian pelik kebelakangan ini, ehek. Ia terus berterusan,lagikan takda henti. Jongho belum boleh gi sekolah lagi, Eunbi bekepit je dengan Yugyeom, Adrian break ,get back ,break ,get back dengan girlfriend dia. Susah nak atur. Taehyung 24 jam main game tapi noob juga, Jimin kebelakangan ni sibuk tolong cikgu Chanyeol kemas stor sukan, katanya Jimin antara pelajar harapan, masa tu kelas 4A nak je sumbat mulut dia guna mop. Aku? Patutnya aku tolong cikgu Sae Jat atur kelas tarian. Tapi tu lah pelik badan aku makin keras nak menari. Malas lah nak join. Fuh. Jungkook? Sebok gila latihan, sebab sukan sekolah nak mula. Masa ni tuhan je tahu betapa bosannya aku.
Satu masalah selesai ,masalah lain pula muncul. Hanbin confess! Rasa nya nak terima ke tak eh? Bodoh kau Yeon.
"Yeon oh chenta ku,jangan lah lari dari diri ku" Hanbin berjoget di belakang ku. Masa ni nak je aku tendang anu dia tau. "Jika kau tak mahu diriku usahlah hina aku" dia nyanyi dangdut pula. Hesh. Buat malu aku je. Memang watak bermasalah.
"Hanbin, awak berenti boleh?"
"Takan ku biarkan kau halang diri ku"dia nyanyi lagi... pak. Aku dah bagi warning ,ni ha makan dia. Aku terus beredar.
"Auchhh huaa Yeon sakit anu ,, ah Yeon,sekurang kurangnya kau cek la bukan pergi cam tu, hilang suci aku weh" Hanbin kau memang ,ai nak je aku cekik kau.
"Weh apa jadi___
Adrian datang entah dari mana. "Tu ,kau urus dia ni, tak sengaja tertendang itu" gumam ku mendatar dan berlalu.
"Wo buduh, urus sendiri la" dia turut mengekori ku. Aku syak dia suka dekat makcik kantin kut. JANGAN KATAKAN KAU SUKA MAKCIK KANTIN JAGA LAUK TU ADRIAN AHHAHHHHA.
"Kau pahal ikut?"
"Kau pergi mana?" Hekaloh kita tanya dia ,dia tanya kita balik. Middle finger aku bagi kang.
"Cari Jungkook, dia ada kat padang ke?"
"Takda ,dia pergi panjat pokok, cikgu Suho suruh,katanya boleh buat lari laju. Kau tahu la cikgu tu kan, even aku baru kat sini, cikgu tu memang aku cam shetan la" balasnya.
Huye huye huye
"Dah tu kau ikut aku ni apasal?"tanya ku kembali. Adrian angkat bahu.
"Entah, takda kerja ,ikut lah kau" balas Adrian acuh tak acuh.
"Kookkkkkkkk______
Jungkook memandang kearah ku, lalu dengan keadaan dia berjalan terhinjut injut menghampiri ku. Weh pe jadi? Kalau buah hati aku injured, cikgu Suho you will die!!!
"Kenapa ni?" Tanya ku sebaik sahaja Jungkook berada dihadapan ku. "Terkena paku kat stor sukan" balasnya. Rileks pula tu, kalau aku dah lama menjerit macam orang gila. Kay kay kay.
"Kau pahal kat sini?" Tanya Jungkook kepada Adrian.
"Saja"balas Adrian. "Saya datang sini nak ikut acara lontar peluruuu agar mampu saya melontar benda bulat itu terus ke kepala Sun Dael. Tamatlah riwayat beliau" sambungnya lagi.
HAAAHAHHHAHAHAHAHAHA
"Kenapa nak jumpa saya?" Oh ya aku lupa kenapa aku kat sini. Eh eh aku dah mengganggu Jungkook ke?
"Emmm saja nak pastikan awak tak kena ngorat dengan perempuan lain hehhe" balasan paling gedik apa yang aku cakap ni weh. Ew.
Jungkook ketawa. Kelihatan gigi rabbit nya. Menambahkan ke handsome an dirinya. Aww
"Saya hilang peminat sebab awak tau" gumam Jungkook.
"Saya? Jadi awak marah lah saya berkepit dengan awak, MEMBUATKAN DIRI ANDA HILANG PEMINAT YANG DIKASIHI"
"Dah suda buat muka itik tu. Heish geram tau tak. Saya gurau la, peminat tu tak penting pun. Yang penting bidadari yang berada di hadapan JeonJungkook"
"Siapa bidadari tu?"
"Kenal Yoo Sung Hee,dia la"
Naik bernanah telinga Adrian di situ. Ah maklum lah dia single lepas break dengan Eunwoo. Tapi percaya la, besok dah ada girlfriend baru punya la.