"Weh Yeon,kau balik ngan Yedam yah, tak dapat aku balik awal, kodok bawa jumpa"
"Weh siyesly? Ada aura aura nak get back eh?"
"Sialan lu, eish balik je la"
Adrian menuju ke blok tiga, di situ kelihatan Sun Dael bermain dengan rambutnya sendiri.
"Pahal ko nak jumpa?"
"Nak cakap"
"Pe kau nak cakap, aku nak balik dah, karang diorang Jungkook tinggalkan aku susah"
"Aku nak cakap ,apakata kita get back"
Adrian diam. Kay mata tengah tengok keliling kut kut ada penyapu. Rembat juga dia tau.
"Muhun cermin lah diri kau dulu, aku nak balik,semoga kau jatuh kat longkang nanti" Adrian terus berlalu. Kay dia an memang kurang ajar.
"ADRIAN!!"
"Apa lagi ko nak?"
"Tak leh gerak, tangan saya sakit" pft... Sun Dael memang sundal.
Kesian dengan drama di hadapannya, akhirnya Adrian rela hati menolong Sun Dael menolak kerusi roda gadis itu.
"Thanks"
"Blablanlabla"
Sesampainya di pagar sekolah, Adrian melihat Taehyung dan Jimin, fokus dengan phone, ni mesti main game ni, getus hati Adrian lalu menolak kerusi roda Sun Dael hingga terlanggar pokok.
"ADRIAN!" Namun jejaka bernama Adrian itu langsung tidak menoleh kearah gadis itu lagi. Dia terus berlari mendapatkan Taehyung dan Jimin.
Manakalah dua pasangan sejoli sedang bergurau senda di cafe hyunglegend milik Jung Hoseok. Cafe itu bertemakan kuda,hampir semua hiasan dinding di cafe itu berunsurkan binatang besar mulut itu.
"Apa beza kook dengan Hoseok oppa"
"Dia tua berkedut ,kook masih muda peloles"
"Ha ah betul"
Hampir sahaja gelas kaca yang dipegang Hoseok sampai ke muka kacak Jungkook,namun takmau pula dia disaman lelaki kedekut ,tak lain tak bukan, encik Jeon Cena la , appa Jungkook tu dah lah kedekut tai idung masin, nama je tauke kelapa maju. Eish benci la.
"Apa beza kook dengan Yeon?"
"Kook boy, Yeon girl"
"Tak bukan"
"Jadi?" Bekerut dahi Jungkook,takan Yeon ni dah tukar jantina.
"Kook ada kat sini, Yeon ada kat sana" aku menunjuk kearah dada ku dan beralih ke dada Jungkook. "Hati jungkook untuk Yeon, hati Yeon untuk Jungkook"
"Weh aku sodih nampak___
Di kejauhan terdapat makluk berjantina lelaki sedang menghendap. Ya itulah Jongho dan Sehun."Drama sungguh anak Jeon dan Yoo itu, moh kita cari pasangan hidup,kau nak?" Tanya Jongho kepada Sehun.
"Ah jum la" lalu mereka berpimpin tangan berjalan.
"Kook sayang Yeon?" Aku menyoal Jungkook setelah dia diam membisu.
[Teringat kejadian Adrian palau sa dulu HAHAHAHAH GILA BAPAK MO JA ARH SA TUMBUK DIA TIME TU]-manusia berkenaan :3
"Sepenuh hati kook" jawab Jungkook. Anda rasa kita patut percaya? Katakan ya
"Owh" balas ku ringkas dan melihat ke arah lain. Takmau tengok muka dia...malu ni malu.
"Yeon sayang Jungkook?" Kini giliran Jungkook menyoal soalan itu.
"Sayang" balas ku ringkas.
"Tidur rumah Jungkook____
"Ha? Untuk apa?"
"Sayang Jungkook an?"
Aku angguk.
Oh tuhan jika ini takdir ku maafkan hamba mu ini .
Disebabkan permintaan mereka si kaum itik akan saya tambah lagi watak di dlam penpik ini, diharapkan anda tidak bosan :3. DAN KERANA MEREKA MAHU SAYA BUAT PENPIK ANAK KOO ,TAK LAIN TAK BUKAN KOO JUNHOE,MAKA BIARKAN SEYA FIKIR FIKIR DAHULU :')