Semua pelajar yang masuk tanpa izin ke bilik seni mula teruja melihat lukisan Jungkook. Mereka sudah di halau cikgu Suho tapi tulah cikgu Suho kena rasuah ubat tinggi,terus hilang marah dia,siap pelawa diorang masuk.
"Bapak wehh!!! Lukisan Yeon hebat juga duh"
Mereka silih berganti melihat lukisan ku mahupun Jungkook. "Kalau Yeon menang habis kelas 4B" Jongho tidak senang duduk.
"Waw Jungkook kamu lukis gambar perempuan ? Idea mana kamu dapat ni?" Tanya cikgu Jaesuk teruja.
"Idea ni saya dapat masa saya kena langgar dengan satu perempuan ni, perempuan tu keras kepala nak mampos gila" Jungkook melihat kearah ku.
Huh siut, dia mention aku syiel! Minta kaki betul.
.
.
.
Setiap yang berlaku ada hikmahnya dan begitu juga la aku, aku yakin memang ada hikmah atas apa yang dah jadi. AKU HARAP LAH!
Nak nangis pun tak guna, nak call malaikat maut suruh cabut nyawa aku, tak tau number dia.
Sendu terus hidupku jadinya.
Aku KALAH pertandingan tu, dengan
beza markah 0.2 dengan mamat durjana tu. Juon nombor satu gais.Geng dia dah bergumbira kat kantin. Aku? Menyendu kan diri yang memang dah sendu pun.
Classmate aku pun satu hal! Asyik ucap terima kasih je, bahagia bebenar diorang aku kalah eh.
"So macam mana ganjaran untuk cabaran tu?" Tanya Jimin secara tiba tiba. Kau kenapa tegur aku. Tak pernh pernah pun.
"Aku bagi kau Eunbi, kau blah eh?"
"Hohoho takan nak blah macam tu je, eh Jungkook cam na?"
Aku pandang Juon versi ketiga kat depan aku. Huhuhuhu! Jangan kau jual aku kat kelab malam sudah. Terlebih kut cam tu kan..
"So Sunghee macam mana?"
"Sebelum aku jawab , panggil aku Yeon budu"
"Yalah Yeon macam mana" tanya Jungkook kembali.
"Huh pe kau nak dari aku?"
"Kalau nak bincang bukan kat sini, kat pondok dekat padng arh" gumam Jungkook.
"Kita dua je" tanya ku hairan selepas melihat geng poyo dia yang lain dah tinggalkan kmi.
"Tak la, dengan roh nenek aku" balas Jungkook. Bengap budak perempuan ni.
"Huh?kita nk panggil shetan ke? Tak payah la,awak pun syaitonnirajim juga"
Jungkook pandang aku tajam. Sah dia ni bengap.
Sesampainya di pondok dekat padang tu,Jungkook terus duduk dan melihat aku dengan pandangan yang buat aku nak tembak dia.
" pahal?" Terus sendu aku hilang.
"Sebab kau dah kalah ,aku nak kau jadi em"
"Maid kau? Fulamak taknak aku"
"Aku tak habis cakp lagi en? Aku nak kau jadi girlfriend aku? Kau setuju"
Ustaz Jungkook sakit!! Ada shetan asli masuk badan dia. Aku terkejut nak mampus.
"Jadi girlfriend aku, oh sorry i mean FAKE girlfriend"
Sedikit terkilan. Fake? Bodoh kau nak permainkn aku?
"Tolong aku plis, aku terdesak kay" sambungnya lagi ,bila aku tak menunjukn sebarang reaksi.
"Kalau kau tak mmpu nak jawab sekarang,aku tunggu jawapan kau esok" dia berlalu pergi meninggalkan aku.
Dan rasanya Yeon terima Juon ke?