"Ahh bodoh team noob lagi" Taehyung mula geram dan berhenti main game. Sudah sudah moh makan aku lapar. Kang perut buat konsert Bigbang .
"I wanna love you til the end of the world baby uwah" Adrian datang sambil nyanyi nyanyi ni mesti ada perkara baik. Sempat dia cuit bahu Sehun. Bengang dengan itu, Sehun humban keripap makcik gayah ke arah Adrian tapi tulah malang sungguh Sehun, karipap tu terkena kepala pengetua. RIP OH SEHUN!
"Pahal Adrian?kau jangan cakap level up"
"Ah bukan, aku taken balik duh,hepi ni" dia senyum sampai ke telinga. Kau ghase cam na?
"Dengan siapa" tanya Eunbi acuh tak acuh. Malas sebenarnya. Tapi taknak pula kecewakan member
"Huh dengan Eunwoo"
Whut?Eunwoo?
"Oh nasib" balas Eunbi dan sambung melahap. Adrian kembali diam sebelum menarik baju Jimin.
"Ko pahal?"
"Tu Sun Dael , mati la aku"
Kelihatan Sun Dael yang menuju ke arah cikgu Eugeon. Huh menggatal la tu. Kreng...kreng... bunyi tayar kerusi roda dia. Aku syak Wonho buat kes lagi. Tu ha pasal lain bebenar bunyi dia.
"Cikgu ni gambar saya yang cikgu minta"
"Ah cikgu tak minta gambar kamu, cikgu minta gambar pokok pokok untuk kajian sains tu. Errr" cikgu Eugeon langsung tidak mengambil sampul berisi gambar Sun Dael itu.
"Tak pe la cikgu, ambil je,saya tahu cikgu memang nak"
"HAHAHAHAHAH SUDAH LA BE DRAMA SUN DAEL" aku lihat ke arah Adrian. "Dah lah menipu , muka kodok pula tu" Adrian menunding jari ke arah kodok yang baru masuk ke kantin. Aku rasa kodok tu gi jumpa kembar dia si Sun Dael. HAHHA.
"Owh you, bitch im not kodok okay. Im the most prettys girl in this sch. My Ex"
Masa ni marah Adrian membuak buak . Ex? Masa ni juga Eunwoo dah naik angin. Burger Chaerin dia humban ke arah Sun Dael.
"Nais my gurl" gumam Adrian.
Makin drama lah dikantin. Yeon dah ketawa sampai tutup muka kat ketiak Jungkook. Jimin dan flip meja kantin. Taehyung dah cabut rambut dia sendiri.
"Cukup la"makcik Gayah dah buat tanda isyarat stop sambil dibantu cikgu Chanyeol tapi tula nasib makcik tu la, Sun Dael terhumban dia kari.
Pak-
Lantas semua pelajar memandang kearah Jungkook. Mood JeonCena on.
"Better diam, sebelum kaki aku sampai kat muka korang"
Aku pandang dia. Eo? Dia tahan ketawa. Tapi tulah sebab takut semua diam terus. Adrian duduk sebelah Taehyung. Sun Dael pula Wonho dah urus. Dia tolak kerusi roda Sun Dael sampai kolam ikan dengan kelajuan maximum ,terus dia lepas, apa lagi jatuh lah kodok tu kat dalam kolam. Tapi jangan risau dia selamat juga. Pak Cik Daesung tarik guna tali .