"Okay hari ni kita tidur bilik lain ,hurm?"
"Alaaa sebilik la"Jungkook memuncungkan bibirnya,memang mintak gusti.
"Aish awak ni kan___
"Marah?"
"Ya marah ni marah sangat, kook taknak dengar cakap"
"Yala kita tidur lain bilik tapi.. kook boleh masuk bilik Yeon"
"Okay lah boleh"
Aku meletakkan beg di atas meja dan terus tidur di atas sofa. Jungkook pula sibuk layan phone dia. Entah entah dia layan perempuan lain. Kay kay jangan fikir bodoh Yeon! Jangan.
"Erhh Jungkook!!"
"What?"
"Sebelum ni awak pernah bercinta?"
"Soalan itu ditujukan kepada Yoo SungHee"
Anjing lu.
"Saya tanya awak,awk tanya saya, jawab je la"
"Tak"
"Siyesly?"
"Awak first and last"
Aku angguk ,bole caye ke jebon ni.
everybody say no~
Ecewah kau Kook..
"Ah haluuu " kedengaran suara di hujung talian.
"Apa ko nak?"
"Jum keluaq"
"Apa kau nak?"
"Bodoh , jum keluar"
"Siapa kau?"
"Banjingan lu"
Tit tit tit.. talian dimatikan, disahkan si pemanggil sedang marah.
"Siapa call?"
"Adrian"
Owh patut pun. AHAHAHAHA
"Mandi, nanti kook masakkan" Jungkook memandang kearah aku. Dengan malasnya aku masuk ke bilik mandi dan langkah ku hanya diperhati jebon tersebut.
Aku masuk ke dalam tab mandi,aroma di dalam bilik mandi itu menenangkan. Macam nak tetidur je ni__
Tak sangka hubungan aku dan Jungkook dah jauh sampai ke tahap ini. Mengapa dan kenapa? Tanya diri sendiri.
Namun aku masih tidak meletakkan apa apa harapan untuk dia terus kekal. Aku terima aje jika satu hari nanti jebon tu akan tinggalkan aku. Aku tahu aku mainan dia. Tapi ___
"Yeon kenapa tak kunci pintu" tegur Jungkook dari luar bilik mandi, mujur lah ketika itu buih biuh menutupi semua tubuh ku di dalam tab mandi.
"Errhhh tolong tutupkan tapi jngan kunci"
"Okay"balas Jungkook.
Adakalanya aku berfikir, jika benar Jungkook sayang aku, nak hidup dengan aku, aku layak ke?
AKU LAYAK KE?
Serasa air mata keluar dari tubir mata. Weh aku emo banget. Aku sebenarnya takut jika benar aku hanya permainan Jungkook.
Aku mengesat air mata agar Jungkook tidak perasan aku menangis.
Namun,
"Yeon, kenapa awak nangis?" Dia mendapatkan aku. Aku pandang anak matanya. "Takde"
"Bagitau kook plis" sekali lagi dia bertanya.
"Kook, klau nanti Jungkook hilang perasaan ,kook akan buang Yeon jauh dari hidup kook?"
"Of course not" balas Jungkook sambil memeluk ku."Jungkook takan hilang perasaan kat Yeon, but if .. if itu terjadi, Kook minta maaf ,kook janji kook takan ada lagi, kook pergi jauh, jauh dari Yeon, jauh dari dunia"
Kook dikenali sebagai kodok di zaman kuno. Kay gurau.
Aku tolak badan Jungkook, kang terlalu rapat ,lain yang jadi lak.
"Ragu ragu?"
Aku angguk.
"Okay lupakan, gi makan, awak dari pagi tak makan an?"dia cubit pipi aku. Maafkan jika aku tergoda.
+hey+
Takda konflik? Lu urang tunggu lah bila shetan dah masuk.