20

79 10 26
                                    

"Hoi kepala bulat, kau nak pulang dah ke"

Aku pandang Adrian , Jongho pun turut sama memandang Adrian. Huh cari nahas.

"Memang arh, dah aku masukan buku nak angkat beg, nak pulang lah, takan nak tinggal sini, huh waras sikit la"

"Sotong kurita putih ni taknak bawa balik" Adrian menunding jari ke arah Daehwi yang masih tidur.

"Tak yah la, tinggalkan dia je, malam biar pakcik Daesung yang kejutkan" aku keluar dari kelas diikuti oleh Jongho dan Eunbi. Adrian pun ikut gak. Sempat dia menconteng muka Daewhi menggunakan pen hitam.

See? Betapa kurang ajarnya dia. Nama pun Pukima bakul.

"Aku dengar Jungkook pi China" tiba tiba sahaja Eunbi bersuara.

"Yes. Tulah dia awal balik" gumamku.

"EH EH SIAPA JUNGKOOK NI?" tanya Adrian. Huh buat marah gila dia. Aku ulang balik ,nama pun pukima bakul a.k.a Bambam , tah mana dia dapat nama Adrian tu.

"Yeon punya buah hati la"

Hashsssssss~ "YEON!"

Habis basah baju. Aku pandang belakang. BODOH LAH. Chaerin, Haeyeon,Eunwoo!!

Lalu mereka beredar sambil ketawa. HAHAHAHAH. aku sumpah tiga orang tu masuk longkang.

"HAHAHAHAHAHA" Adrian turut ketawa.

Baldi duk diorang buat siram aku tadi, aku letak kat kepala dia. Sumpah jadi boyfriend tukang kebun lah kau Adrian.

(Peringatan lagi: Adrian tu Bambam bukan si Adrian L . Classmate author or kawan yang baca penpik ni,muhun telan selipar lah kalau ingat si Adrian L. ADRIAN BAMBAM BUKAN ADRIAN L )

"Yeon!" Jimin dan Taehyung berlari mendapatkan aku. Buduh.

"Yeon! Kau terjun kolam ikan belakang makmal ke"

"Yeon kau nak jadi ikan?"

"YEON! JANGAN CAKAP KAU NI DUYUNG"

Merepek gila diorang. Huh minta gusti. John cena coming. Tut tu tut.

"Yeon! Kau dengar tak?" Jimin sekali lagi bertanya. Weh angkat juga kaki ke muka kau simen.

"Tu ,tu tiga shetan tu yg siram aku. Apa apa jadi sekalipun, gi siram diorang balik, shu shu"  HAHAHAH lain kali jangan cari hal ngan Yeon. Padah nanti.



"Huaaa bagitahu Jungkook korang semua suruh aku jalan sorang sorang"

Eunbi pergi dating dengan Yugyeom. Crush dia dah notice dia la. Jongho masa ni pula pergi tolong ChoiSan jaga kedai bunga dia. Huh pundans la. Adrian pula sibuk chat ngan girlfriend dia sampai telanggar perempuan pakai kerusi roda. Aih. Nasib la dia begaduh kat pagar sekolah.

Taknak sibuk hal diorang. Sekarang ni mana Yedam mana Yoo SungJae?? HADUH MASA NI LA DIA PENTING TAU.







"Hoi, tak tengok guna mata ka?" Tanya perempuan pakai kerusi roda.

"Apa hak kau nak marah aku pula? Dah la gemuk, berjerawat, seram duh muka kau, ada hati nak marah aku. Hesh kodok benar" gumam si Adrian. Untuk kli entah keberapa. Dia memang kurang ajar la.

"Hei aku kut yang paling lawa kat sini, even aku pakai kerusi roda, aku tetap hot, nama aku Kim Sun Dael. Aku tahu kau suka aku"

"MOHON TELAN SELIPAR LA. TAKKAN PERNAH AKU PUKIMA BAKUL A.K.A BAMBAM A.K.A ADRIAN SUKA DENGAN KODOK DURJANA MACAM ANDA"

Orang disekeliling turut memandang Adrian. Oweh apakah semua ini? Hahaha sodih hidup Sun Dael.

End Adrian pov-





"Yeon!" Tangan ku digenggam seseorang. Weh aku cam suara siapa.

"Carl" aku melihat kearah Linong. Dia senyum. HANDSOME tapi tulah aku benci dia.

"Sorry" dia lepaskan tangan ku.

"Apa hal nak jumpa aku? Aku tanya dia. Huh sepak juga dia ni.

"Sebab Yeon la"

"Kenapa dengan aku?" Aku melangkah kebelakang. Dah lah aku sorang je. Muhun dia tak jadi shetan.

"I love you" dia berbisik di telinga ku. EOMMA!!! Selamatkan Yeon!!

"Aku tak suka kau"

"But aku suka kau. Kau aku punya bukan Jungkook"

"Kau gila ke Linong?"

"Ya, gilakan kau"

Belum sempat aku menjerit . Dia menekup mulut ku. Dan....

Perkara terakhir. Linong korek hidung dia.









Ahahahahahahahahashahhahah kalau jumpa Sun Dael chapter seterusnya jangan hairan. Watak dia pun penting gak. Takda dia, susah nanti. MUAHAHAHA

Crush || jjkWhere stories live. Discover now