22

64 8 0
                                    

"Haduh dah dekat 20 minit kita duduk kat jalan raya ni tak buat apa apa ,kau ghase?" Taehyung memang nak buang je iphone dia bila bebalik je kalah main game. Dasar noob.

"Tu la, bukak lagu Eunbi" pinta Daehwi. Sekarang ni nak salahkan diorang pun tak leh juga sebenarnya.

Ting.

Jeonjebon
Online

SIAPA YANG BERANINYA MENCULIK YEON SAYA?

Eh baru sekrang balas✔✔

Busy la, Bodoh kau tak jawab lagi. HADUH AKU TERJUN BANGUNAN TERUS JADI IRONMAN SELAMATKAN YEON!

Eunbi bagi bluetick kat Jungkook . Tu dia, bukan boleh membantu pun.

"Asih gambar ni je la ada, tu Yeon,Jongho ,Linong kat gudang lama Jeman. JAP JAP JAP HOI!!" sikit lagi Daehwi tertendang muka Jimin.

"Kau apasal Eunbi"

"Diorang kat gudang lama Jeman la, tu papan tanda. Haduh macam mana lah boleh sebodoh ni, author pun tak bagi tahu"

Author: suka hati aku lah nak bagitahu atau tak.





"HADUH! Kau ni Yeon. Klau kau break dengan Jungkook pastu,kau dengan aku,kan senang tak payah aku culik kau dan Jongho ni"

"Kau ingat semudah tu ke? Haih buat daging korban nanti baru tahu"

"Kau suka aku kan dulu?" Senyum Linong sinis.

"Itu DULU , masa tu aku budak lagi. Tak dapat beza mana handsome mana hodoh"

"HAHAHAHAHA"gelak Jongho.

"HOI" seraya kami melihat kearah pintu gudang. Waw Eunbi,Jimin,Taehyung. HA DAEHWI? Bukan ada fungsi bawa dia.

"Lepaskan Yeon sekarang juga"

"Ah Jongho juga" smbung Eunbi.

"Hal lah korang, pi main pubg kat kedai mamak lah weh. Tak yah kacau kami"gumam Linong

"Iya juga kan" balas Jimin lalu ditendang Eunbi.

"Kau nak kami lepas kan diorang" sebilah pisau hinggap di leher Yeon.

"JUNGKOOK" Yeon dah meroyan panggil nama orang jauh. Kau panggil lah jimin ke Taehyung ke. Panggil Jungkook buat apa? Haih. 

"Wohoh, kau jangan YoungJi, aku hebohkan markah sejarah kau 0  sebab sejam kat tandas sebab kena kurung"bentak Jimin.

"Ah tak kesah lah, sekarang ni dia kena mati dan Jungkook milik aku"

"Bodoh la, dia tak payah mati, dia dengan aku" Linong bersuara.

"Tak yah soal jawab la Jimin ! Aku nak kau lepaskan kitorang, sebab aku nak balik, nak tengok Neelofa" Jongho dah naik angin.

Haduh budu gila kes ni.

"Ni buat aku marah ni" Taehyung menyinting lengan baju. "Min kita lelaki, mari selesaikan!" Lalu Taehyung dan Jimin menghampiri Linong. Muka Linong ditumbuk Jimin dan dalam masa yang sama Linong melepaskan tumbukan ke perut Taehyung.

Manakala Daehwi menendang tangan YoungJi ,dan pisau ditangannya terbang jauh ke angkasa hingga terkena kapal angkasa adudu. Haduh apakah?

"Yeon! Jongho" Eunbi meleraikan ikatan tangan aku dan Jongho.

Pak.. muka ku ditampar YoungJi. Kau cari hal dengan girlfriend Jungkook cena ni weh. Aku tarik rambut dia.

Sekarang ni aku duk tarik tarik rambut dengan YoungJi, Taehyung dengan Jimin dari tadi duk nak tumbuk hidung Linong tapi tulah Linong kan tinggi jadi ehem ehem la. Jongho dengan Eunbi konpius habis nak lawan Linong ke Youngji. Dan Chaerin ,Haeyeon dan Eunwoo semua kat luar gudang layan bangtan. Satu pun antara mereka tak dengar apa yang berlaku. PEKAK ABADI WEH.

Tangan YoungJi sebelah lagi mencapai pisau dilantai dan hendak menikam ku. Namun cepat cepat Jongho meluru ke arah ku.

Jongho melihat ke perutnya. Cecair merah pekat keluar dari tubuhnya.

"Jongho!"aku mendapatinya selepas menolak YoungJi yang juga terkejut dengan apa yang dilakukannya.

"Min kita cau" bentak Taehyung. Dia dan Jimin mengangkat Jongho.

Linong dan YoungJi entah lari kemana. Aku pula yang nak rebah ni, nak mati pun ada juga. JONGHO!!!





Mari kita wujudkan Sun Dael :-P

Crush || jjkWhere stories live. Discover now