Mada faka au au ~
Muhun kecam ringtone sapa ni.
Aku pandang Jungkook kat tepi, alahai lenanya manusia gigi rabbit ni tidur. Nakal dia memang tak leh bawa bincang, janji tak tidur sebilik,ni apakes bole ada insan gatal ni kat sini.
Aku ambil iphone Jungkook kat atas meja. So tu bukan bunyi dari phone aku, muhun kecam Jungkook beramai ramai plis.
Tertera nama "mummy"' . Dalam keadaan mamai jari ku hendak menekan button hijau namun cepat cepat aku buang phone dia,mujur saja tak jatuh kat lantai.
"Hoi kook,bangun arh"
"Ya sayang buat apa? Awl lagi kut,adudududuu"
"Mummy awak call?" Aku tunjuk phone dia. Dengan kelajuan kilat dia bangun dari tidur. "Wat da fak,matilah"
Jungkook dengan bodohnya biarkan phone tu berbunyi tanpa sambutan.
Baby shark du ddu du~
Kali ini iphone aku yang juga ada di atas meja berbunyi. Oh ma god, eomma call. Sekarang phone kami dua dua berbunyi.
Jungkook pandang aku,aku pandang Jungkook. And___
"Yes eomma?
"Sape eomma kamu,kook suara kamu macam perempuan"
Wadahek silap ambil phone, aku tarik phone aku kat telinga Jungkook, matilah aku kalau eomma tahu aku tidur dengan Jungkook.
"Eomma?"
"Yeon balik sekarang, eomma nak bincang,bawa Jungkook sekali"
Oh tuhan___
"Yeon" appa panggil aku. Aduh eomma report dengan appa la pulak. Aduh.
"Ya"
"Yeon tahu apa yeon buat?"
"Tahu" aku pandang Jungkook. Cakap la sesuatu . CAKAP LAH. Yedam diam membisu, ni mesti dia viralkan aku tidur dengan boyfriend. Sial lu.
"Uncle dia__
"Anak muda, haip sape pulak nama dia ni ha? Rise cooker?" Tanya appa kepada eomma tanpa rasa malu atau segan.
"Jungkook" balas eomma ringkas disusuli anggukan kecil dari Jungkook.
"Anak uncle ni malas orangnya, nak basuh baju pun sebulan sekali, kmu masih nak dia?"
Dua kali maruah tercalar depan Jungkook.
"Nak" Jungkook masih ragu ragu ,tapi bak kata author fight for you true love. Ah gitu la tu.
"Kamu ada buat apa apa ?"
"Tak de" serentak aku bersuara bersama Jungkook.
"Boleh caye ke noona?"tanya Yedam.
Sialan tu banjingan.
"Aku tamat kan juga riwayat kau"
"Jaga baby tu elok elok"
"Eomma~~~"
"Yedam ,baik kamu tutup mulut kmu sebelum eomma bakar poster bangtan kamu"
"Kay eomma kay"
"Haish kamu ni Yeon, dari kecik sampai ke besar menggatal je kerja"
Kay lu bukan appa gua.....gurau.
"Lepas ni jangan buat lagi,kalau buat juga, dua dua appa gantung kat kipas"
"Okay uncle" balas Jungkook
"Cisss"
"Aku takkan biarkan kau bahagia Jungkook, kau hancurkan semua"
"Aku takkan biarkan Yeon jadi milik kau"
"Korang akan mati . MATI!"
Sekeping demi sekeping gambar dibakar oleh insan tersebut.
+vote+
Setan dah masuk.