Biasanya aku rehat ngan Jungkook, tapi kali ni aku rehat dengan Jongho dan Linong. Eunbi? Jngan tanya , 24 jam dating. Ew gweli gweli.
Aku pandang Jungkook yang baru masuk ke kantin. Duh ingat Yeon, jauhkan diri dari Jungkook sementara waktu. Kay jangan tengok dia Yeon jangan!!! Weh bodoh Yeon jangan tengok....
"Angle" kay bodoh. Pedia?
Aku pandang Jungkook.
"Kenapa? Boleh join korang?" Tanya Jungkook. Aku angguk. Dia duduk sebelah aku.
Macam biasa, Adrian memang selalu lambat bila pergi kantin. Entah pergi mana masa rehat. Memang aku syak dia pergi jumpa Sun Dael. Sila mangkat lah perempuan berkerusi roda.
"Hei wudap!" Dia duduk sebelah Jongho. Krik krik krik. Entah kenapa aku tak ada mood nak bercakap. Kedudukan aku dengan Jungkook, terlalu,terlalu dan terlalu rapat. "Hey kenapa?" Tanya Jungkook menundukkan sedikit kepalanyaa agar dapat melihat wajahku. Terserlah risaunya. Kay 100% jatuh cinta.
"Takde la" balas ku.
"Cerita dengan saya" Awak, saya!! 10000000000% jatuh cintaaaaa....
"Takde apa apa la" aku menggenggam tangannya.
"Kalau takde apa apa, awak tak akan macam ni"
"Takde, saya cuma tak tahu nak cakap apa ,tu lah diam je"
"Owh, btw awak belum makan, nak apa apa?" Tanyanya. Kay kata nak jauhkan diri. Kook aku tahu kau tak dapat. Perasan siut kau Yeon.
"Tak say_____
"Jeman! Sini ko" Jungkook panggil Jimin.
"Yes kook, pedia?"
"Beli karipap makcik Gayah dan___
"Epal satu" sambung Jongho.
"Kau bayar syendiri la budak tecik"
Jongho mencebik. "Gay, epal berapa je kut, masuk buku hutang la dulu"
"Kaykaykay tu je kan"' tanya Jimin.
"Haip , belikan air buah untuk aku" Jeman dah memang nak rejam Adrian sejak dia pindah kat sini. Aish menyusahkan dia je.
"Yeon!"
"YEON!!"
"Dei kiyap sawadkap tong sampah kap kap , jeongkuk bengap ,ngap gayah" [pekak bodoh, hoi alien durjana]
Akhirnya akibat kepekakan Yeon yang tak leh bawa bincang, Adrian menggunakan bahasa Thailand nya. Hebat bukan____katakan tidak.
Entah alien dah bertandang kat bumi ke?
"Apa kau cakap tu" kepala Adrian dipukul seseorang. Muhun mangkat la. Owh kay itu Jungkook. "Kau cakap aku bengap an?" Adrian geleng. Langsung tidak pernah dia katakan Jungkook bengap. Adakah dia sengaja cari pasal. Kay Jungkook brengsek lu.
"Kau panggil Yeon, ni aku bawa juga dia WWE,dia an macam nak makan kasut jenama crocodile"
Lu langsi lu mati lah Adrian.
"Hurm tyepi tieupi" ni lah remaja masa sekarang,klau nak bercakap guna lah bahasa yang betul jangan guna ayat Diva boo.
"Eish besar pula tu"
Apa yang besar?____ kay otak aku load benda kuning syiel.
"Aku sepak bontot kau, pikir benda negatif lagi" Jungkook acah nak sepak Adrian. Kay kali ni mamat Thailand berketurunan koreans ini dilepaskan, lain hari ingat boleh aman lagi ke. Lalu Jungkook berlalu meninggalkan Adrian.
"Apa salah aku, aku cakap pemikiran dia besar. Tapi an"
Sebenarnya bambam pikir benda bodoh. Kay Adrian bambam ke pukima bakul Sila mangkat.
[Bahasa author juga diva boo] :3
"Yeon!" Kay Adrian sabar lu sabar. Tarik nafas dalam dalam hembus.
"Ei Jonghooo ya!"
Meski ku rapuh ~
Buat penat aku panggil ,dia pakai earphone , disahkan mati lima minit. Hei budak tecik. Adrian mention Jongho. Kau an suka betul kacau hidup aku.
"Yeon" tak jawab aku sepak juga ni.
"Yes mr. Adrian?"
"Kau tahu tak aku panggil kau nak dekat bejuta kali, kau boleh balas acam tu je. Kiaaaaa aku silat juga engkau. Betapa rapuhnya aku diketawakan oleh junior junior, mana aku nak letak wajah aku ni, mana aku nak letak wajah femes sunbae Adrian handsome?"
"Muhun terjun bangunan lu, kau tak femes du, sunbae Adrian handsome,puih gigit kuku babun la" balas Jongho.
"Kay Adrian. Aku minta maaf. Pe kau nak?"
"Bunuh Sun Dael"
Misi membunuh kodok jadian. Pengerusi Pukima Bakul. Penolong Yeon kiyot dan bendahari Choi Jongho. Sekian.