6

119 10 0
                                    

"Yeon aku dengar...."

"Dengar apa? Apa yang JuonJebon dengn geng dia sebarkan?" Tanya Yeon dan disusuli pandangan tajam kearah Jongho. Mamat ni semua info dalam dan luar sekolah dia tahu.

"Apa tetiba JuonJebon tahik idung masin kau pula, aku dengar kerja rumah cikgu Sae Jat nak hantar hari ni, duh"

Huh selamat. "Owh, ala aku dah siap kemarin lagi kut"

Jongho menggulingkan biji matanya, "kau pahal, runsing semacam, hilng anak?"

"Jangan merepek la shetan, aku nak tanya kau la kan, kalau ada orang suruh kau jadi fake boyfriend dia, kau nak?"

"Huh mesti la taknak, kerja budu tu"

"Even dia crush "?

"Yalah, sakit hati duh jadi fake, kenapa Jungkook em..."

"Shuttsss , kau je tahu eh, Eunbi tak tau lagi,Jungkook bawa aku couple, eh eh eh maksud aku jadi fake girlfriend dia"

"Yeon, aku rasa bagus jangan, sakit hati kau nanti, aku jugak kau cari"

"Tapi kan, kalau tiba tiba time kau jadi fake girlfriend dia, dia jatuh hati and nak teruskan hubungan tu, aku rasa baik juga kan"sambung Jongho "

"Aku dah fikir la, aku tak..."

"YEON!" Haduh kacau arh kau Eunbi.

"Pahal?" Tanya ku.

"Bila lagi kau dengan Jungkook? Tak bagi tahu, ni pun aku tahu bila dengar budak budak perempuan noob bercerita sambil duk menangis sana"

"Eo?" Setahu aku , aku tak beri kata putus lagi, agak agak la Juon woi.

"Jungkook datang hoi, kosongkan pondok ni" dari budak junior sampai ke budak sebaya kitorang pun takut dengan Jungkook tu apasal?

"Boleh Jungkook cakap dengan Yeon?" Lah budu Jungkook yang nak cakap apasal Taehyung yang bersuara, dasar anak komodo dimanjakan.

"Heh tak gntleman lah " gumam Jongho sebelum berlalu dengan Eunbi. Mati aku wo, apa si Juon ni nak.

"Korang pun sila lah blah ye, aku nak cakap dengan Yeon, korang pergi cari perempuan lain nak cakap" sehseh mula lah Jungkook ni. Membuatkan seketul Jimin dan sebiji Taehyung nak je tolak dia kat longkang.

Ye dak?

" okay Yeon, jawapan untuk soalan yang dah basih kemarin?"

"Sebelum aku jawab, yang kau duk kecohkan satu sekolah yang aku ni girlfriend kau kenapa?"

"Bukan eh?"

"Bukan la budu"

"Tadi bukan, sekarang ya, alah dah kalah kan, ikut je lah kemahuan si pemenang"

Tak habis habis dengan kemenangan dia, kau fikir boleh bawa mati ke ha?

"Kenapa tak suruh si Moo Mo Yang, dia kan syok dengan kau"

"Dia tak kalah"

Aku hempuk kau guna mangkuk jamban, eish geram tul lah.

"Ya ya aku terima, berapa lama tempoh dia?"

"Sampai aku cakap break lah, apa susah"

"Kalau aku dah jatuh cinta dengan orang lain,pastu nak couple dengan dia?"

"Mati aku bunuh orang tu"

Membutang mata ku, dasyat anak Jeon ni weh.

"Aku gurau budu, aku lepaskan kau, sape nak stay dengan kau lama lama, bosan"

Bosan? Kau gi cari la perempuan lain, klau taknak jadikan Jimin ke Taehyung ke sebagai ratu hati kau.

"Dah, pi masuk kelas ,karang aku kena label boyfriend jahanam sebab bawa girlfriend ponteng"

"Tahu la , tapi kau memang jahanam pun"

"Aku kiss kau" Jungkook dah buat gaya acah acah nak kiss gitu.

Tanpa tunggu sang crush kiss aku, aku dah angkat kaki beredar.

Tapi langkah ku terhenti ....

"Fulamak sape tu? Handsome nak matey aku tengok"







Nantikan si orang handsome seterusnya- yang dah tau baik jangan bocorkan, aku hentak kepala kat simen, eh simen?jimen?jimin? PARK JIMIN!





Crush || jjkWhere stories live. Discover now