11

111 12 5
                                    

"Yeon, kau dah besar makin cantik eh, dulu dah lah ganas ,comot,serabai. Sekarang macam model aku tengok, cuma perangai jahanam kau tak lari eh"

"Kau pun, dulu hodoh je sekarang tetap hodoh ,em handsome sikit la, tinggi pulak tu macam tiang letrik"

"Kau dengan Jungkook bila lagi?"

Apa aku nak jawab? Nak bagitahu hal sebenar? Arhhh kay tarik nafas Yeon, Yeon hal kecik je, easy like nuts la.

"Baru je"

Linong mengangguk. "Hubungan korang okay?"

"Okay je, sat, pahal kau tanya?" Hairan juga en ,tetiba sentuh hal si kerbau.

"Sebagai kawan aku ada hak tanya kn, aku cuma nak kau bahagia, kan aku dah janji dulu, aku akan sentiasa ada di sisi kau ,walau bukan aku disamping kau, pergh gramatis tak ayat aku?"

"Muhun pergi laut la belacan, aku happy je dengan Jungkook, perangi dia pun sama je cam aku, jahanam semacam je"

Rampapampapampam~

"Ya, Yeon bercakap"

"Kau kat mana?"

"Owh Jungkook, saya kat taman Han, kenapa?"

Tittittit. Jilake punya manusia,dia boleh matikan.

"Kenapa?" Linong melihat ke wajahku.

"Takde, Jungkook tu,tanya saya kat mana, bila saya tanya dia kenapa, dia boleh pula matikan, memang menatang maut"

Linong gelak. "Aku rindu Yeon yang dulu, yang pendek, yang cute"

"Sekarang tak cute eh?"

"Tak...tapi Yeon yang sekarang cantik sangat" Linong mengusap pipi ku. Kalau lah Jungkook buat aku macam ni, aku setuju proses anak dengan dia. Bodoh kau Yeon, memang nak kena lemas kat sungai.

"Yeon!" Aku dan Linong sama sma melihat ke arah suara tersebut.

"Eo?Jungkook?"

"Bosan duduk rumah ,tu yang datang, sayang sebenarnya buat apa kat sini"

Walaweh aku dah nak mati, eh sayang sayang ku perlu kamu, baby baby shayang kamu. Eh pe dia?

"Jogging juga dengan Linong"

"Owh nice to meet you ,im Jungkook, Yeon's boyfriend" Jungkook berjabat tangan dengan Linong. Macam tak sudi je kau kook, sebenarnya kau datang sini nak cari hal kan?

"Sayang kenapa macam penat je,  padahal dari jauh kook nampak beborak je"

Jangn kau buat aku mati di sini anak Jeon. AKU PERLUKAN UDARA!!! HUAA!!

"Tadi tu baru habis jogging,tu yang penat semacam"

Linong dah sakit telinga duk dengar shayang shayang Jungkook tu,kalau boleh dia buka tayar kereta Jungkook, ada shayang lagi ke tak? HAHAHAHA!

Aku nampak Mingi,pengawas shaiton tu, takan luar sekolah pun nak tegur. Jungkook merangkul erat pinggangku.

Dan Mingi kalau boleh nak je dia humban najis anjing kat muka Jungkook, sweet tak tengok tempat, hormat plis orang single kat sini tapi tulah dia sekadar menjeling dan terus beredar. Rasa hairan gak knapa boleh jadi pengawas, tanya la cikgu Bang Si hyuk.

"Teman saya pergi tandas kejap"Jungkook menarik tangan ku.

"Eo?dengan awak?"

"Tak salah pun an?"

Jungkook membawa ku menuju ke tempat yang jauh dari pandangan Linong. "Kata nak pergi tandas?"

"Kau dengan dia ada apa apa ke?"

"Kawan je, kenapa? jeles eh?"

"Takda maknanya aku nak jeles"

"Dah tu yang bawa saya ke sini kenapa?"

"Kat sini takde orang, apa kata kita em" Jungkook menyentuh bibir ku. Wtf.

"Ei byun, dah gi main jauh jauh la"aku tolak belakang dia.

"Kau tu innocent sangat ke?"

"Yala"

"Ceh"






:/Yeon-peace no war✌✌✌

Crush || jjkWhere stories live. Discover now