27

61 7 2
                                    

Jungkook lagak rileks je, dia dah buat macam tu, eih klau aku pregnant acam na? Kay bodoh Yeon, cium je an.

Jungkook keluar dari kereta, aku tengok Jungkook. Kay aku hampeh ingat nak buka kan pintu. Baru pasang niat nak buka pintu kereta, dia terus datang dan buka kn pintu. Huh. Pedia?

"You go first" gumam Jungkook. Tak gentlemen langsung.

Aku berjalan ke arah rumah keluarga Chen. Sungguh ya tohan aku boleh mati ni. "Yeon?" Aku dengar suara seseorang. Aku macam kenal . Jap jap. Aku pandang tepat kearah wajah lelaki itu. Cai Xukun. Huye! Kay dia ni cousin Linong,kira geng aku dulu masa budak hingusan. Kay bodoh. Dia wensom duh.

"Kunkun?"

Baru nak peluk ,Jungkook berdehem. Hei bodoh sakit hati aku weh.

"Kun, Carl ada ak?"

"Ada je, 24 jam termenung, tak nak pula pergi sekolah" gumam Xukun. "Aku nak jumpa dia boleh?"

Dia angguk dan bawa aku dengan Jungkook kat dalam rumah. Mata ku terpandang bingkai gambar di meja. Ya tohan yitu gambar aku dengan Linong. Cepat cepat aku cover lagak terkeziut tu agar Jungkook tak perasan.

Aku sampai di laman belakang, aku nampak Linong sendiri kat bawah pokok. Yaulah cute tho dia termenung . Terasa bersalah. Aku menghampiri dia.

"Carl____

Dia pandang aku. Ya tuhan sebak tetiba gila aku. "Yeon" gumamnya dan terus memeluk ku. Mujur Jungkook tak berdehem.

"Yeon, aku minta maaf, Yeon kau hukum lah aku, aku terima, tapi tolong jangan benci aku, kau ambil pisau ke terus bunuh aku ke, aku tak kesah ,pliss maafkan aku" aku nangis. Dia kawan aku. Abang aku. Dia je kenal Yeon yang sebenarnya.

"Aku takkan buat macam tu, aku un sayang anda"

Linong pandang Jungkook. Dia takut. Dia takut kut Jungkook hantar dia gi penjara. Jngan harap la aku benarkan kau jekey.

"Kau ingat aku nak marah eh?" Tanya Jungkook. Yaulah bahasa. Boyfriend sapa lak ni.

Linong angguk. Key shomel lu.

"Tak aku tak marah. Yeon okay, aku okay je. Elek aeh"

"See? Jungkook tak marah. Kau pergi la sekolah balik. Kita friend?"

"Kita friend" balasnya. Terkesan sedikit kunkun disana. Apa duh fungsi dia di sana. Kesyian . Lek lek.

"Jadi Yeon,kau dah maafkan aku"

Aku angguk. Jap jap. "YoungJi nak pi mana eh?"

"Aku tak tahu setan tu gi mana duh,tapi dia sengaja buat aku marah. Kay aku maroh ni, dia yang rancang culik kau" terang Linong.

Aku angguk pelahan. Waw dalam hati memang maut yang YoungJi dapat.









"Babei syayanggg!!" Aku peluk Jongho. Kiaaaayyyaaaaahhh. Dia leh pi sekolah dah. Labiuvieu ..

Masa tu memang Daehwi pasang niat nak rejam aku sebab bising.

"Kau ni Yeon" balasnya. Senyuman tho waku winduuu..

Dia pandang Linong. "Jongho aku minta maaf___

"Bukan salah kau ,sokay la, aku still hidup lagi an" gumam Jongho.

Weh aku sodih. "Weh duduk arh, jangan gerak banyak sangat" gumam ku.

"Yala Yeon" balasnya.











Kay diperkatakan lagi. Watak dan perwatakan dalam penpik ni ada yang timbul tenggelam so diharapankan jangan lah anda bertanya tentang mereka. Muhun sila mangkat bagi sesiapa yang suruh Yeon buang watak Sun Dael. Dia penting tiew.

Crush || jjkWhere stories live. Discover now