Ester ve Emanuel arena alanının ortasına doğru ilerlediler. Onlar gün yüzüne çıktıkça arenadaki sesler artıyordu. Ester ortaya geldiği zaman gözleriyle etrafı taradı. Pam, Artemis, Theo ve Wetherby en ön sıralardan birini kapmışlardı. Wetherby, Ester'in kendilerine baktığını anlayınca hızla ona el salladı. Theo onun bu yaptığını görünce anında onun havadaki elini indirdi. Ester onların bu hâline gülerken gözleri ikizine gitti. Pam anlayışla gülümsüyordu. Ester uzun bir süre ona baktı. Artemis kolunu Pam'in omzuna atarken Ester, ona bakmayı kesti ve bakışlarını başka tarafa yönlendirdi. O sıra önlerde oturan Rita ve Efusya'yı gördü. İkisi de kararlı bir şekilde ona bakıyordu. Çok geçmeden gözlerini onların üzerinden çekti ve arena alanının girişlerine dikti. Dört giriş vardı ve girişlerde sırasıyla; Ulric, Valencia, Colin ve Oll vardı. Ester hepsine teker teker baktı. Hepsi Ester'in kendilerine baktığını anlayınca kararlı bir şekilde ona baktılar ve kafalarını bir kez aşağı eğip kaldırdılar. Fakat Ulric aynı gülümsemesini sürdürüyordu. Çünkü Ester'e bir nevi onun yanında olduğunu hissettirmeye çalışıyordu. Belki Ester'in buna ihtiyaci yoktu ama Ulric'in vardı.
Ester herkesi beklediği gibi görünce ister istemez gülümsedi ve bakışlarını, arena alanının kenarına oturmuş, kendisiyle düello yapmak için bekleyen büyücü topluluğuna dikti. Hepsi kendisine pür dikkat bakıyordu ama Ester sadece Jacob'a bakıyordu. İkisi bir süre birbirlerinin gözlerinin içine baktılar. Bu bakışma Emanuel'in, Ester'i dürtmesiyle son buldu. Bununla birlikte Ester, kendilerine doğru gelen Alan ve yanındaki kıza bakmaya başladı. Alan'ın yanındaki kız Büyücüler Toplantısında Oll'un yanında oturan kumral kızdı. O sıra Emanuel kaşlarını çatarak Jacob'a baktı. Jacob ise sadece buna güldü. Alan ve kumral kız çok geçmeden onların yanına vardılar. Alan; Ester ve Emanuel'in yanına gelir gelmez Ester'in yüzüne baktı. Fakat çok geçmeden ona arkasını döndü ve ellerini çırptı. Buna karşılık arenadaki herkes sustu ve onu dinlemeye başladı.
- Sizin de bildiğiniz üzre yakın zaman da Büyücüler Toplantısı yapıldı. Bu toplantının sonucunda karşınızda gördüğünüz büyücünün, büyücü olduğu kanıtlanması istendi. Bunu da layık prensibiyle yapacağız. Bugün burada, sizlerin huzurunda, layık prensibini gerçekleştireceğiz. Bu prensibin kuralları ve işlenişi çok basit ama kazanması... İşte o kısmı biraz zor. Öncelikle arena alanında bir çember oluşturulacak.
Alan parmağını şıklattı ve etraflarını alev almaya başladı. Alevden bir çember. Alevler göğe kadar yükseldiler. Bu muhteşem görüntüyle öğrenciler hayranlıkla ona ve bu görüntüye baktılar. Çok geçmeden alevler söndü ve geriye kırmızı bir çember kaldı. Kahverengi zeminin üzerinde oluşan kırmızı bir çember. Bu çember oldukça belirgindi. Çember oluşunca Alan konuşmaya devam etti. Aynı zaman da konuşurken Emanuel ve kumral kızla birlikte çemberin dışına çıkıyorlardı.
- Ardından büyücü olduğunu kanıtlaması istenilen büyücü yani Ester Ruth, çemberin içinde kalacak.
Alan çemberin dışına çıkana kadar konuşmadı. Çıkınca elini havaya doğru kaldırdı ve çemberden kırmızı, saydam bir kalkan veya duvar gibi bir şey göğe doğru yükseldi. Alan elini indirdiğinde bu duvar kayboldu ama varlığı hâlâ hissediliyordu. O sıra Alan konuşmaya devam etti.
- Daha sonra karşısına geçen her büyücüyle düello yapacak. Gördüğünüz üzre prensip çok basit ama dediğim gibi kazanması biraz zor.
Alan duraksadı. Fakat çok geçmeden konuşmaya devam etti.
- Düelloyu başlatmadan önce kuralları basitçe söyleyelim. Ciddi yaralanmalara yol açacak büyüler yasak, ölümcül darbeler yasak, büyüsüz silah kullanmak yasak ve dışarıdan müdahale etmek yasak. Bunların dışında her şey serbest. Kazanmak içinse sadece iki şart var: Çemberin dışına çıkmamak ve rakibi etkisiz hâle getirmek. Eğer rakibi çemberin dışına atarsanız düello bitmiş olur ve yine aynı şekilde rakibi etkisiz hâle getirirseniz düello biter. Şimdi, artık başlayalım değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Ay
Viễn tưởngBüyülerin, elementlerin ve kılıçların havada uçuştuğu fantastik bir dünya sizi bekliyor. Normal olmayan ikizlerin kendileriyle ve dış dünyayla çatışmasını okumaya hazır olun. Neredeyse her hikayede olduğu gibi bu hikayede de iyi-kötü çatışması var...