Merhaba, sevgili okuyucularım! Bir bölümle daha sizinleyim. Öncelikle sizlere önemli bir şey soracağım. Bu yüzden sizden bu kısmı okumanızı önemle rica ediyorum. Kitabımın bir sürü karakteri olduğu için ve benim bölüm yayımlama sıklığım epey geniş olduğu için çoğunuz karakterleri unutuyor, karıştırıyorsunuz sanırım. Bu yüzden "Karakterler" başlığı altında sadece karakterlerin belli başlı yönleriyle olduğu bir bölüm yazmayı planlıyorum. Tabii belli başlı karakterleri. O bölüme oy verme ya da yorum yapma zorunluluğunuz yok. Zaten şu zamana kadar ne sizden oy istedim ne de yorum. Kendi hür iradenizle beğendiğiniz takdir de oy verip, yorum yapıyorsunuz. Her neyse. Amacım sadece hatırlamanız adına, kolaylık adına bölümü yazmak. Yani önemli sorum şu: Bu bölümü yazmamı ister misiniz? Sevgili okuyucularımın bu soruma cevap vermesini önemle istiyorum. En azından benim hatırım için. ;) Çünkü bu sorumun cevabına göre bölümü yazıp, yayımlayacağım. İyi okumalar.
Sevgilerle, D.E.
***
İkizler ve arkadaşları önlerindeki kapıyı aralayarak içeri girdiler. İçerisi epey büyük ve kalabalıktı. Çoğu öğrenci gelmişti ve gelmeye de devam ediyordu. İçerisi biraz karanlıktı. Duvarlarda meşaleler vardı ama aydınlatmaktan çok ambiyans için konulmuştu. Bu yüzden fazla bir ışık sağlamıyorlardı. Bir mahzene göre epey büyük olan bu yer sanırım bir toplama yeriydi. Duvarlar krem renginde taş bloklardan yapılmaydı. Tıpkı mahzenlerin geri kalanı gibi. Ayrıca içe göçmüş kemerler vardı. Kenarlarda ise kahverengi fıçılar duruyordu ama öğrenciler onların çoğunu alıp masa niyetine kullanıyorlardı. Özellikle de biralarını onların üzerine koyuyorlardı. Ayrıca içeride ritimli bir müzik vardı. Öğrenciler bu müzikle yerlerinde sallanıyorlar, dans ediyorlardı. Tabii belli bir yeri dans pisti yapmışlardı.
İkizler ve diğerleri kullanılmayan bir fıçıyı yuvarlayıp ortalarına diktiler ve dağıtılan biralardan kendilerine birer tane alarak fıçının başına dikildiler. Sonra da biralarını açıp büyük bir keyifle tokuşturdular ve kalabalığa karışıp hafifçe dans etmeye, sohbet etmeye başladılar.
Yaklaşık bir buçuk saate herkes parti alanına toplanmış ve biraz da çakırkeyif olmuştu. Bunu bilen Ester elindeki bira şişesini kafasına dikti ve etrafa bakındı. Yanlarında Tom'un arkadaşları Ralph, Meth ve diğerleri vardı. Onlar kendi aralarında muhabbet döndürürken Tom, buna dâhil olmuyor ve önündeki fıçının üzerindeki boş şişeyi büyük bir sıkkınlıkla eliyle döndürüyordu. Pam, Wetherby ve Artemis yaklaşık yarım saat önce dans eden insanların arasına karışmışlardı ve hâlâ geri dönmemişlerdi. Ester onları bulduğunda biraz bakındı. Üçü de epey eğleniyor gibi gözüküyordu. Onlardan gözünü alan Ester, dans eden insanların biraz ilerisinde Ulric, Valencia ve Colin'in birkaç kişiyle sohbet ettiğini gördü. Ester onların sohbet ettiği insanları pek âlâ tanıyordu. Bakanlıktaki komisyon üyelerinin çocuklarından üçüydü. Aralarından beyaz saçlı, gri gözlü ve beyaz tenli olan erkek, büyücüler komisyon üyesinin oğlu Marvin Hofstadt'tı. Mageast Akademisinin son sınıf öğrencisiydi ve okuldakilerin deyimiyle Kar Beyazı'ydı. Uzun, kahverengi saçlarını tepeden sıkı bir at kuyruğu yapmış olan ve oldukça dişli bir savaşçı gibi gözüken kız ise savaşçılar komisyon üyesinin kızı ve aynı zamanda Ulric'in ondan bir yaş büyük kuzeni Mallory Thornycroft'tı. Mallory de Mageast Akademisinin son sınıf öğrencisiydi ama iki yıldır okul yerine bakanlığa gidiyordu. Babasının konumunun yanı sıra kendisinin de kanıtlamış olduğu yetenekleriyle ona özel izin çıkartılmıştı ve bakanlıkta babasının yanında çalışıyordu. Fakat aynı zamanda da Mageast Akademisinin kendine özel olan ordusunun komutanıydı ve akademideki herkes ona saygı duyardı. Thornycroft ailesine yakışır biriydi. Diğer civciv sarısı saçlı ve koyu yeşil gözlü erkek ise doğa elementleri komisyon üyesinin oğlu Jared Grace'di. O ise Fierwest Akademisinin ikinci sınıf öğrencisiydi. Tıpkı Mallory gibi özel izni vardı ama bakanlıkta annesinin yanında çalışmaktansa onların verdiği görevlere çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Ay
FantasyBüyülerin, elementlerin ve kılıçların havada uçuştuğu fantastik bir dünya sizi bekliyor. Normal olmayan ikizlerin kendileriyle ve dış dünyayla çatışmasını okumaya hazır olun. Neredeyse her hikayede olduğu gibi bu hikayede de iyi-kötü çatışması var...