İkizler geçitlerden geçtikten sonra kulelerin yakınlarına vardılar. İkizleri; Temel ve Büyük Büyücü İperion çağırmıştı ve tatillerinin ilk haftası onlarla birlikte kulelerde kalacaklardı.
Ester, Büyücüler Kulesine geldiğinde ilk olarak atını büyücülere teslim etti ve eşyalarını alıp odasına çıktı. Fakat eşyalarına hiçbir şekilde dokunmadan yatağının üzerine koydu ve doğruca sağlık alanına gitti. Oraya vardığında ilk olarak Gigi'yi gördü ve hemen onun yanına ilerledi. Gigi sandalyenin birine oturmuş elindeki kağıtlarla uğraşıyordu. Ester, Gigi'nin yanına gelince hemen konuşmaya başladı.
- Şifacı Yessenia nerede?
Gigi hemen ona döndü ve büyükçe gülümsedi. Sonra da yanındaki beyaz kıyafetleri aldı ve Ester'e doğru uzattı. Ardından konuştu.
- Birazdan burada olur. Öncelikle sen şunları giy.
Ester onu kafasıyla onayladı ve Gigi'nin uzattığı kıyafetleri aldı. Sonra da sağlık alanının arkasına doğru ilerledi ve uygun bir yerde Gigi'nin ona verdiği kıyafetleri giydi. Bu kıyafet sadece beyaz, kısa bir şort ve yine beyaz bir tişörtten oluşuyordu.
Ester kıyafetleri giydikten sonra az önce çıkardığı kıyafetleri aldı ve Gigi'nin yanına geri gitti. Kıyafetlerini Gigi'ye verdi ve birlikte beklemeye başladılar. Yaklaşık beş dakika sonra sağlık alanına Şifacı Yessenia girdi ve girer girmez de direkt, konuşarak, Gigi ile Ester'e doğru ilerledi.
- Zaman geldi Ester. Hazır mısın?
Ester hemen ona cevap verdi.
- Hazırım.
Bunun üzerine Şifacı Yessenia gülümsedi ve konuşarak sağ tarafa doğru ilerledi.
- İşlem için her şeyi hazırladık ve her türlü önlemi aldık. Seni dönüşümlü olarak gözetimimiz altında tutacağız ve olası bir durumda hemen müdahale edeceğiz. Yaşamsal fonksiyonların hep denetimimizde olacak.
Şifacı Yessenia önündeki beyaz perdeyi çekti ve ilerledi. Beyaz perdenin arkasında plastik, şeffaf bir yatak vardı ama yataktan çok bir masaya benziyordu. Yanlarında bazı çıkıntılar vardı ve bunlardan beyaz dumanlar çıkıyordu. Bu yüzden yatak bu beyaz dumanla kaplıydı.
Yatağın yanında birkaç şifacı vardı ve onları bekliyorlardı. Şifacı Yessenia hemen sarışın olan şifacıya döndü ve ona hitaben konuştu.
- Her şey hazır mı?
Sarışın şifacı olumlu anlamda kafasını salladı. Bunun üzerine Şifacı Yessenia hemen Ester'e döndü ve yumuşak bir tonda konuştu.
- Seni rahatlatmak için diyeceklerimin hepsini biliyorsun ve eminim ki şu an benden daha rahatsın.
Ester, "Biliyorum." dercesine gülümsedi. Bunun üzerine Şifacı Yessenia da hafifçe gülümsedi ve konuşmaya devam etti.
- Sana bir şey olmasına asla izin vermem Ester. Şimdi, hazırsan artık işleme başlayabiliriz.
Ester hemen:
- Hazırım, dedi ve yatağa yattı.
Bunun üzerine Şifacı Yessenia diğerlerine gerekli komutları vermeye başladı ve işleme başladılar. İki şifacı büyü yaparken, iki şifacı bazı ilaçlar hazırlıyordu. Diğer şifacılar gerekli olan malzemeleri hazır ederken Şifacı Yessenia, arkadaki kilitli dolaba gitti ve dolabı açtı. İçinden küçük bir şişe çıkardı ve dolabı geri kapattı. Sonra da şişeyi Ester'e uzattı. Ester hemen şişeyi aldı ve içindeki saydam sıvıyı içti. Sonra da şişeyi geri verdi. Şifacı Yessenia şişeyi alırken iksir etkisini göstermeye başlamıştı bile. Ester'in gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlarken Şifacı Yessenia onun kulağına doğru eğildi ve:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Ay
FantasyBüyülerin, elementlerin ve kılıçların havada uçuştuğu fantastik bir dünya sizi bekliyor. Normal olmayan ikizlerin kendileriyle ve dış dünyayla çatışmasını okumaya hazır olun. Neredeyse her hikayede olduğu gibi bu hikayede de iyi-kötü çatışması var...