27.Bölüm

1K 92 90
                                    

Merhaba, sevgili okuyucular! Uzun süreli bir aradan sonra tekrardan sizinleyim. Umarım hepinizin sağlığı, sıhhati yerindedir. Bu zor günler de gerekmedikçe fazla toplu alanlara girmeyelim ve cebimizde mutlaka kolonyamızı, dezenfektanımızı taşımaya devam edelim.

Durağan geçen bir bölümle kitaba devam ediyoruz. Bir sonra ki bölümü ne zaman yazıp yayımlarım bilmiyorum ama sabırlı bir şekilde beklediğiniz için teşekkür ederim. Ayrıca hesabımda kitapla ilgili sorduğum soruya cevap veren takipçilerime, okuyucularıma çok teşekkür ediyorum. İyi okumalar.

Sevgilerle, D.E.

***

Artemis çantasını sırtına atıp karşısındaki Nadia ile Elroy'un ellerini sırayla sıktı ve minnettar bir şekilde gülümseyerek konuştu.

- Bizi evinizde ağırladığınız için teşekkür ederiz Bay ve Bayan Ruth. Sizinle tanıştığımıza çok memnun olduk.

Ester ile Pam haricinde diğerleri de buna benzer şeyler söylediler ve Nadia ile Elroy'un ellerini sırayla sıktılar. Tüm bunlar olduktan sonra Elroy hemen konuşmaya başladı.

- Biz de çok memnun olduk gençler. Hem sizi ağırladığımıza hem de sizinle tanıştığımıza.

O sıra Nadia hızla lafa atladı.

- Efusya ve diğerlerine yardım etmesek belki sizinle daha çok eğlenebilirdik ama ben onlarla da gayet iyi eğlendiğimizi düşünüyorum. Eğlenceli ve oldukça da faydalı bir tatildi. Sizlere bir şeyler kattığına çok eminim.

Nadia büyükçe gülümserken diğerleri gülerek onu onayladı. Ester kolundaki saate bakarak konuştu.

- Artık gitsek iyi olacak.

Bunun üzerine Elroy:

- Ester doğru söylüyor. Artık içeri geçin. Hepinizi yine bekleriz. Evimizin kapısı size her zaman açık, diyerek gülümsedi.

"Hoşça kalın." seremonisi yapıldıktan sonra ikizler; Nadia ile Elroy'a sarıldılar ve Ajax ile Stella'nın dizginlerinden tutarak Simrox'a doğru ilerlediler. Tıpkı önden giden arkadaşları gibi. O sırada da Nadia ile Elroy'a el sallamayı unutmadılar. Tabii Nadia ve Elroy da aynı şeyi yapmış, onlara karşılık vermişlerdi.

Akademi bugün başlıyordu ve onlar akademiye gitmek için geçitleri kullanacaklardı. İlk başta at arabası kiralamayı düşünmüşlerdi ama yolda yorulmak istemedikleri için geçitleri tercih etmişlerdi. Tabii geçitlerin at arabasına göre daha uyguna gelmesi de bunda etkendi.

Çok geçmeden Simrox'un geçit kısmına geldiler ve ücretlerini ödeyip geçitten geçtiler. Tabii o sıra da Ester, Theo ve Wetherby ile Li arasında sert ve ima dolu bakışlar geçmişti. Ester ile Li her zaman böyleydiler. Birbirlerinden hiç haz etmezlerdi ama yine de birbirleriyle muhatap olurlardı. Daha doğrusu olmak zorundalardı. Çünkü Ester çoğu zaman Li'nin geçitlerini kullanırdı. Li ise Ester ile Elroy'un yaptığı kremi sık sık alırdı. Li'nin kronik sırt ağrısı vardı ve ağrılarına iyi gelen tek ilaç onların yaptığı bu kremdi.

Kısa süre sonra Limos'da bulunan Simrox'a geldiler ve hızla kendilerini dışarıya attılar. Sonra da doğruca Limla'ya gittiler. Çünkü Ester ile Pam; Ajax ile Stella'yı, Max'in tavlasına yerleştireceklerdi. Kısa süre içerisinde Limla'ya geldiler ve Max ile selamlaşıp atları tavlaya yerleştirdiler. Ardından doğruca akademiye doğru yol aldılar. Fakat Ester, gelen ulaştırıcıyla yani büyülü mektupla onlardan ayrıldı ve şehrin sokaklarında yol aldı. Diğerleri ise yollarına devam ettiler.

***

Birinci sınıflar tarih dersi için oldukça geniş olan amfi şeklindeki bir sınıfa doluşmuşlardı ve karşılarındaki konuşmaya hazırlanan Profesör Helllicht'i izliyorlardı. Ders notlarını hazırlayan Profesör Helllicht, masaya kalçasını yasladı ve nihayet konuşmaya başladı. Bugün ki kıyafetinin rengini griden yana kullanmıştı.

Güneş ve AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin