5.Bölüm

2.8K 200 78
                                    

Bütün öğrenciler yemekhanede kahvaltılarını yapıyorlardı. Kahvaltı her zaman ki gibiydi: Zeytin, peynir, yumurta...

Ester çayından yudumlarken diğerlerine bir soru yöneltti.

- Dersleriniz ne?

Theo hızla ona cevap verdi.

- Ruhsal Bağlılık ve Element Kontrolü.

Onun ardından Artemis konuştu.

- Ruhsal Bağlılık ve Silah Kullanımı. Senin ne?

Ester hızla ona cevap verdi.

- Ruhsal Bağlılık ve Botanik.

Pam kuşkuyla Ester'e baktı ve konuşmaya başladı.

- Hayırdır, niye sordun?

Ester ona bakmadan cevap verdi.

- Hiç, merak ettim sadece.

Pam hafifçe güldü. Sonra da konuşmasına devam etti.

- Sen ve merak? Yeme beni Es! Bu sorunun altında yatan gerçek ne?

Ester sakince ona cevap verdi.

- Her dediğimden ve yaptığımdan şüphe duymayı kes artık Pam! Ben de sizin gibi insanım. Merak edemez miyim?

- Tamam, tamam... Hiçbir şey demedim say, diyerek Pam geri çekildi.

Hepsi boş bir muhabbetin içindeydi. Lâkin bu muhabbet çok sürmedi. Çünkü herkes sınıfa gitmek için ayaklandı. Ders Ruhsal Bağlılıktı ve bu, birinci sınıfların ortak dersiydi.

Artemis, Wetherby, Ester, Theo ve Pam sınıflarına gittikleri vakit yerde minderler gördüler. Herkes yavaşça minderlere otururken beşi, aynı sıralamayla, ortalarda yan yana olan minderlere oturdular. Sonra da diğerleri gibi profesörü beklemeye başladılar.

İçeri siyah kısa saçlı, kahverengi gözlü, kısa boylu bir kadın girdi. Üzerinde tayt ve beyaz sporcu atleti vardı. Kadın içeri girince direkt öğrencilerin karşısında olan mindere oturdu ve konuşmaya başladı.

- Merhaba, arkadaşlar! Ben Profesör Yiqo. Sizinle bu yıl Ruhsal Bağlılık dersini beraber işleyeceğiz. Öncelikle bu ders de ne yapacağımızı söyleyeyim. Bu dersin amacı bir nev-i meditasyon yaparak kendi gücünüzle etkileşimde bulunmak. Güçlerinizle birbirinize ne kadar çok bağlanırsanız, o kadar kondüsyonunuz ve güçleriniz artar. Yani temel amaç güçlerimizi arttırmak ve koruyucu ruhumuzu ortaya çıkarmak. Sorusu olan var mı?

Esmer bir kız elini kaldırdı. Profesör Yiqo ona söz hakkı verince kız, konuşmaya başladı.

- Koruyucu ruhumuzu nasıl ortaya çıkartacağız? Bu ne kadar zaman alır?

Profesör Yiqo hemen onu cevapladı.

- Size nasıl ortaya çıkaracağınızı göstereceğim. Bu aylar belki de yıllar alabilir ama sonunda hepiniz başaracaksınız, buna inanıyorum. Başka sorusu olan var mı?

Hiç kimseden ses çıkmayınca Profesör devam etti.

- Dersime gelirken rahat edebileceğiniz kıyafetler giyebilirsiniz. Ama öncelik olarak okulun Savunma Sanatları ve bunun gibi dersler için verdiği kıyafetleri giymenizdir. Neyse. Ben hemen dersime başlamak istiyorum. Herkes rahat edebileceği bir pozisyon alsın.

Profesör Yiqo bağdaş kurdu. Çoğu öğrenci de onun gibi yaptı. Profesör bağdaş kurduktan sonra konuşmaya devam etti.

- Derin bir nefes alın, verin. Alın, verin. Alın, verin...

Güneş ve AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin