Ester, Büyük Büyücünün odasından çıktıktan sonra kapıyı ardından kapattı ve buradaki odasına doğru ilerlemeye başladı. Odası birkaç kat aşağıdaydı. Ester yavaş yavaş merdivenlerden inerken, karşılaştığı Büyücüler ona selam veriyordu. Ester de onlara aynı şekilde karşılık veriyordu.
Ester ahşap kapıyı tek eliyle itti ve içeri girdi. Odası normal boyuttaydı. Odada; bir tane tek kişilik yatak, ahşap bir dolap, kare bir masa, iki tane sandalye, büyük bir kazan ve kazanın yanındaki duvara monteli raflarda duran küçük şişelere koyulmuş iksirler ve malzemeler vardı. Kazan, iksirler ve malzemeler dışında odadaki her şeyin rengi kahverengiydi. Odada yere kadar uzanan büyük bir pencere vardı ama şu an pencere, kahverengi bir perdeyle örtülmüştü.
Ester odasının kapısını kapattı ve yatağına doğru ilerledi. Yatağının üzerine otururken ellerini başının altında birleştirdi ve sırtını yatakla buluşturmak üzere kendini yavaşça geriye doğru bıraktı. Tavana bakarken düşünceliydi. Aklından her türlü şey geçiyordu. Onu bu düşünce selinden kurtaran odasına giren Büyücü oldu. Büyücü kapıyı tıklatıp Ester'in sesini duymayı beklemeden odaya girdi ve girer girmez de konuştu.
- Şifacı Yessenia seni bekliyor Ester.
Ardından odadan çıktı. Bunun üzerine Ester, ufak bir iç çekti ve bedenini yataktan kaldırdı. Sonra da odasından çıktı ve merdivenlere doğru ilerledi. Merdivenlerden aşağı inerken istikameti sağlık alanıydı. Sağlık alanında ülkenin en iyi şifacıları bulunuyordu ve kulede yaşayan Büyücüleri onlar kontrol ediyordu. Ayrıca buradaki şifacılar yeni ilaçlar üretiyor ve ülke çapında yararlar sağlıyorlardı.
Ester'in gözü, sağlık alanına girer girmez ikizine takıldı. Pam'in etrafını şifacılar sarmıştı ve ona bir sürü şey yapıyorlardı. Az sonra bu, Ester'in de başına gelecekti ve o bundan nefret ediyordu. Çünkü bir sürü insan vücuduna dokunuyordu ve bu Ester'in hiç hoşuna gitmiyordu. Teması oldu olası sevmezdi. Sadece en doruktaki duygularını ifade edeceği ve işine geldiği zaman temasta bulunurdu. Bu ikisinin dışında temas da bulunmazdı.
Ester kapının girişinde dikilmeyi bıraktı ve içeriye doğru yürüdü. O sıra Şifacı Yessenia hemen onun yanına geldi ve:
- Hemen Pam'in karşısındaki boş yere geç! Siz de -boşta olan şifacıları göstererek- hemen tetkiklere başlayın, dedi.
Herkes onun dediğini yapmaya başladı. Ester, Pam'in karşısındaki boş yere geçerken, yatacağı beyaz yatağın başına bir sürü şifacı doluştu. Onun için işkence artık başlıyordu. Etraftaki şifacılar bir o yana bir bu yana koşuştururken Pam, yattığı yerden kafasını yukarıya uzattı ve yüksek bir sesle konuştu.
- Hey Gigi! Revi nerede?!
Adı Gigi olan gözlüklü cüce ellerini arkasında bağladı ve cevap verdi.
- Gelmedi.
Pam sinirlendi ve küçük bir isyan girişiminde bulundu.
- Ama neden?! Alçak Revi! Geleceğini söylemişti!
Gigi sağ elini önüne getirdi ve burnunun ucuna düşen gözlüğünü yukarıya doğru itti. Sonra da konuştu.
- Normal de dün gelecekti ama görevi uzadı.
Pam:
- Yine mi, diye tekrar isyanda bulundu.
Gigi elini tekrardan arkasında bağladı, güldü ve cevap verdi.
- Yine. Ve sen sormadan söyleyeyim, ne zaman görevden dönecek bilmiyorum.
Pam suratını astı ve kafasını yastığa gömdü. Sonra da mutsuz bir şekilde:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Ay
FantasyBüyülerin, elementlerin ve kılıçların havada uçuştuğu fantastik bir dünya sizi bekliyor. Normal olmayan ikizlerin kendileriyle ve dış dünyayla çatışmasını okumaya hazır olun. Neredeyse her hikayede olduğu gibi bu hikayede de iyi-kötü çatışması var...