Hızlı Gelişme

5K 317 50
                                    





Erdem mekanının kapısında bizi bekliyordu. Yanına ulaştığımızda bana

"İyi misin?" diye sordu. Bu sorunun altında uzun cümleler olduğunu anlıyordum. Aramız hala iyi mi, kavgadan sonra kendimi toparladım mı, Zafer ile hala iyi miyiz..... haliyle merak etmişti çünkü ne ben onu bir kere aramıştım ne de o beni aramıştı. O gece Zafer'e söyledikleri evliliğim açısından güzel sonuçlar doğurmuştu, belki de bilerek şüpheye düşmesine sebep olmuştu. Neden yaptığını sormak istemedim, iyi niyetine inanmak istedim.

"Her şey yolunda" dedim gülümseyerek, yeterince açık olduğunu düşündüm.

Masaya geçip oturduk ve Erdem öğrendiklerini anlatmaya başladı.

"Emin ile görüştüm. Sevkiyatın tehlikeli olacağını, kendisinin ablasını vazgeçirmek için Türkiye'ye dönmediğini söyledi. Darcy bir kaç güne kadar buraya gelmeyi planlıyormuş. Annenin yüzüğü sahiplenmesi herkes için sürpriz olmuş ve kafa karıştırmış. Darcy'nin onlardan gizlediği bir planı olduğunu, bu planın tahminlerine göre çok kan akıtacağını söyledi. Sahra'yı ikna edebilirse gizli planı size anlatmasını sağlayacakmış ve sevkiyattan önce ortadan kaybolacaklarmış. Emin'in tek derdi ablasını kurtarmak. Sınırda ki adamlar değişmiş. Darcy neden bunu yaptı bilmiyorum. Ya bir şeylere uyandı, ya da artık tek derdi sevkiyatın yapılması değil! O silahlarla birlikte bilmediğimiz bir planı daha var!" dedi.

Zafer dikkatle dinledikten sonra
"Sahra tek kardeşi için vazgeçer diye düşünüyorum. Vazgeçmesinin ikinci sebebi sevkiyattan korkmak olabilir. O bile korkarak kaçmaya karar verirse tahminimizin üzerinde bir felaket bizi bekliyor demektir. Darcy'nin gelmesi benim işime yarar. Attığı her adımı takip etme şansımız olur. Bizden şüphelenmesinin sebebi, Hacı Müslüm ile görüşmelerimizi öğrenmiş olmasıdır. Sınırda anlaştığımız adamları değiştirmiş çünkü bence konuştular. Bize kusursuz bir plan, sağlam adamlar ve fazla sayıda cephane lazım" dedi.

Erdem Zafer'in söylediklerini onayladıktan sonra bana döndü

"Asiye, artık görüşmelerde yanımızda olmayacaksın. Yüzük Ferda hanıma geçtiğine göre dikkat çekersin, bunu istemeyiz. Ayrıca en önemli sebep babanın kurul toplantısını duymuş ve neler olduğunu araştırıyor olması. Olan biteni öğrenmesi uzun sürmez, biliyorsun" dedi.

Hayatımızın baş köşesine oturtup, canımızdan fazla kıymet verdiğimiz kişilere karşı mahçup olmak, düşmanımıza yenik düşmekten daha ürkütücü...

Babamın öğrenme konusu açılınca dilimi yuttum desem yeridir. Erdem'in sıraladığı bilgiler zaten yüreğimde deprem etkisi yapmıştı, yeni bir darbeye dayanacak gücüm yoktu.

Aklımı meşgul eden sayısız sorunun etkisi ile aralarında devam eden konuşmadan koptum. Planlarını nasıl yapacaklarını konuşuyorlardı. Bir daha ki özellikle bensiz yapılan görüşme için zaman belirlediler.

Zafer'le eve gitmek için kalktık. El ele aracına doğru ilerlerken anlamadığım bir hale büründüm, duygularım yoğunlaştı. Beni huzursuz eden bir şey vardı, hissediyordum. Bazen daralır kabuğumuz, bedenimize sığamayız, nefes alamayız.... peşinden canımızı yakacak bir hadise çıkar ortaya , hissetmiştim, üzerimde adeta ağırlığı vardı deriz. O an ki halimi anlatan durum buydu. Neler olduğunu bilmesem de sonucunda canımızın yanacağından neredeyse emindim.

Sessiz sakin evimize ulaştık, bahçemizde ki yabancı arabaya anlam veremedik. Adamları Sahra Hanımın geldiğini söylediler. Hallerinde ki tedirginliğin sebebi neydi?

Ferda Hanım ve Şahika birlikte kapıyı açtılar. Asık suratlarına şaşırmadım, o kadının yüzünü görünce kim mutlu olabilirdi ? Sahra da döner dönmez Zafer'in yanına koşmuştu! Gel katil olma....

Esmer Rüya 2 -inat- ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin