Ortaklar

6K 380 99
                                    


Zafer o gece geç gelmiş, sabah ben uyanmadan çıkmıştı. Evdekilere akşam yemek için almaya geleceğini, kendime dikkat etmemi tembihlemişti.

Ortaklarla tanışma yemeğine yüzük sahibi olarak katılacaktım. Kıyafetimde, görüntümde, duruşumda tek kusur olmasını istemiyordum. Kadınsal bakımları yaptırıp eve döndüğümde şık ama aşırı gösterişten uzak giyindim. Vakit gelince kapı çaldığında özgüvenimi kuşanıp açtım. Zafer beni görünce alt dudağını ısırarak baştan aşağı süzmelere doyamadıkça gururlanmam kaçınılmaz oldu.

"Ben seni bu halde nasıl dışarı çıkaracağım? Resmen cinayet sebebisin!" deyip elimi tuttu ve kolundan geçirdi.

Kadınlığın beğenilme duygusunun bana verdiği yetkiye dayanarak bulutlara çıkmış olabilirdim. Kıskanılmak her kadını mutlu ederdi, hem de böyle tatlısı olunca...

Arabayı hareket ettirmeden önce başını bana doğru uzatıp

"Allah'ım... Çok da güzel kokuyor, sen sinirlerime hakim ol!" dediğinde Amin dedim içimden.

Utanmak mı, şımarmak mı bilemediğim karmaşada nasıl görünüyordum acaba ?

Otelin kapısında durduk, kibar Baykuşum kapımı açtı, ben de prenseslere taş çıkararak indim. Aşkın denizinde boğulmuşum, nerede olduğumun ne önemi vardı?

Koluna girip yaklaştım
"Sen cinayetten gazlasına sebep olabilirsin!" dedim sesimi kısarak. Göğsü kabardı, tek kaşı kalktı, dudağı sağa doğru kıvrıldı.
Ona benim gözümle bakana neler yaparım ben bile tahmin edemezdim!

Otelin restoran kısmına geçtik. Bizim için ayrılan yer de yan yana oturduk.

Bu otelde kalacaklarmış. İki kardeşler, abla ve erkek kardeşi. Zafer gündüz hava limanından alıp buraya getirmiş. Güvenlik konusunu kusursuz hale getirmiş. Tahsilat ayrıntıları konuşulmayacak sadece tanışma yemeği yenecekmiş.

Zafer
"Geldiler!" deyince anında kapıya döndüm ve bütün havam patlamış balon misali söndü. İstemsizce ağzımdan kaçan

"Yok artık!" çaresizlik bildiren tepkim anlatmalıydı görüntülerini. Bunlar güzellik yarışmasından mı çıkıp buraya gelmişlerdi. Görüntülerine bakan silah kaçakçısı değil de Hollywood dan ülkemizi ziyarete gelmiş aktörler sanardı.

Abla, uzun boy, koyu kahve saçlar, renkli kocaman gözler, harika fiziğini gölgede bırakan yüz güzelliği...
Kardeş, dik duruşla boyunu sergiliyor, abla ile aynı renk gözleriyle bütün kızların dikkatini üzerinde topluyordu. 

Masaya yaklaşımca ev sahibi olarak ayağa kalktık.
Abla elini uzatıp
"Merhaba, ben Sahra"

 Abla elini uzatıp"Merhaba, ben Sahra"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Merhaba, Asiye" dedim. Kardeşi ablasının sandalyesini çekerken

 Kardeşi ablasının sandalyesini çekerken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Esmer Rüya 2 -inat- ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin