Kafamı şişiren alarm sesine son kez sitem ederek uyandım. Oflaya oflaya üniformamı giyip salona geçtim. Annem kahvaltıyı çoktan hazırlamış, So Min ile sofraya oturmuşlardı.
"Ahh günaydın So Young. Dün gece rahat uyuyabildin mi?"
Kafamı sallayarak onayladım onu. Yüzündeki tebessümü koruyarak tekrardan konuştu.
"Güzel, hadi gel kahvaltıya otur."
Ben de gülümseyerek ona karşılık verdim ve masaya oturdum. Çatalımı tabaktaki peynire batırırken, aklımda olan tek şey şuydu.
Acaba yeni okulumda, beni ne bekliyordu?
Bugün benimle birlikte So Min'de anasınıfına başlayacaktı. O da en az benim kadar heyecanlıydı.
"Kızım, bugün okula seni dayın bırakacak." Annem cümlesini bitirirken, kafa sallayarak yanıtladım onu.
"Tamam anneciğim."
Kahvaltımı bitirdikten sonra, sırt çantamı alıp, kapının önüne çıktım. Dayım beni bekliyordu.
"Dayıcım geldim. Gidebiliriz..."
"Hoşgeldin So Young canım. Şimdi komşumuzun kızı Ji Won da bizimle gelecek. Seninle aynı okulda okuyor. Belki beraber arkadaş olup, iyi anlaşırsınız. Ne dersin?"
Dayımın söylediği şeyle mutlu olmuştum. Ama sadece kafamı sallamakla yetinmiştim. Ji Won benim buradaki ilk arkadaşım olacaktı. Bu bile heyecanlanmama yetiyordu.
Dış kapının açılmasıyla kafamı kapıya yöneltmiştim. Saçları pembe ombreli olan güzel bir kızdı. Her ne kadar tarz gözükse de, sevimli birine de benziyordu.
"Ji Won kızım, hoşgeldin. Bak seni kiminle tanıştıracağım. Bu yeğenim So Young. Bundan sonra seninle aynı okulda okuyacak."
Dayım kısaca özgeçmişimi anlattıktan sonra Ji Won elini uzatıp tatlı bir şekilde "merhaba" demişti. Ben de ona aynı şekilde karşılık vermiştim. Sonra arabaya binip okulun yoluna düştük. Yaklaşık 10 dk sonra okula varmıştık.
...
Dayım okul müdürüyle konuşup beni Ji Won ile aynı sınıfa kaydetmişti. Dayım gittikten sonra müdür eşliğinde sınıfıma gitmiştim.
Sınıfa girdiğimde kendimi tanıtırken sınıftakilere bakıyordum ki gözüm en arka sırada tek oturan çocuğa takıldı. Gözünü kitaptan ayırmayan çocuk, geçen gece karşılaştığım o yakışıklı çocuktu.
Hâlâ ona bakıyordum ki, müdür herkesi sırayla kendini tanıtmasını isteyip sınıftan çıktı.
"Merhaba ben Ro Jan."
"Ben de Bo Min." Dedi başka biri, tatlı bir gülümseme ile.
"Tanıştığımıza memnun oldum So Young, ben de Taehyung."
Diyerek göz kırpan bu çocuğun sınıfın popüler şahsı olduğu çok belliydi. Yanındaki kişi de aynı şekildeydi. İkisi de çok yakışıklıydı. Ama benim aklım hâlâ arka sırada oturan gizemli çocuktaydı.
"Selam güzellik. Ben de Jimin."
Öpücük atan bu çocuğa garip bakışlar atmıştım. Tamam, popüler olabilirler hatta havalı ve çok yakışıklı da olabilirler ama ilk kez gördükleri bir kıza göz kırpma ya da öpücük atma, normal bir şey değildi. En azından benim için öyleydi.
"Sınıfımıza hoşgeldin So Young. Ben de Rin Cha."
Herkes kendini tanıttıktan sonra sıra ona gelmişti. Bütün gözler ona çevrilince, o da anlamış olacak ki gözlerimin içine baktı. Çok yakışıklıydı. Büyük gözleri resmen beni büyülüyordu.
Ama anlamadığım neden yanında kimse oturmuyordu? Bu kadar yakışıklı birinin normalde yanına oturmak için kavga ederlerdi.
Hâlâ kendini tanıtmazken Ji Won'u dürttüm. Ji Won boğazını temizledikten sonra onun yerine açıklama yaptı.
"Onun adı Jungkook. Jeon Jungkook..."
Ji Won'un neden sesinin titrediğini anlamazken onun masasına doğru ilerledim. Yüzüme sıcak bir gülümse yerleştirip, konuştum.
"Memnun oldum Jungkook. Ben So Young. Acaba..." Biraz çekinerek de olsa cümlemi bitirebilmiştim.
"Yanına oturabilir miyim?"
Bütün sınıf, kendi aralarında fısıldaşmaya başlarken, Ji Won'un adımı seslenmesiyle ona döndüm.
"Benim yanıma otur So Young. Sen de, Bo Min'in yanına otur Ro Jan."
Ro Jan, Bo Min'in yanına geçerken kafamla reddettim.
"Ahh hayır ben Jungkook'un yanına oturacağım."
"So Young, hayır."
Yine itiraz etmişti Ji Won. Kararsız kalmıştım ki, hocanın ikazı ile çabuk yerleşmemi sağlamıştı. Ben de Jungkook'un yanına oturmuştum.
Kimse bu yaptığıma anlam veremezken kitaplarımı çantamdan çıkarıp masanın üzerine koydum. Jungkook'un gözleri üzerimdeyken ona döndüm. Dönmemle gözlerini cama sabitleyip dışarıyı izlemeye daldı. Bu hâline gülümseyerek içimden şu cümleyi geçirdim.
Seni çözeceğim Jeon Jungkook.🧡🍁
Taekook severler, profilimde olan "Escape Room" adlı kitabıma da bakarsanız sevinirim.
Kitap ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum :)
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐢𝐬𝐞𝐚𝐬𝐞「 JJK 」
FanfictionBen, So Young. Herkesin korktuğu, herkesin garip bakışlarına maruz kalan Jeon Jungkook'a aşık oluyorum... 🧡🍁 #hayrankurgu 3 ✨ #bts 2 ✨ #jimin 1 ✨ #jjk 1 ✨ #disease 1 ✨ #soyoung 1 ✨