11.Bölüm "eksik"

7.3K 621 592
                                    

Cumartesi

~Jungkook: Ne zaman geleceksin bize? Kahvaltı hazırmış.

~Ben: Geliyorum 5 dakikaya.

~Jungkook: Tamam, bekliyorum.♡

~Ben: :)♡

"Anne, Ben çıkıyorum!"

"Gitmeni istemiyorum kızım, o çocukla görüşmeni de..."

"Sana anlattım anne, suçlu olan biri varsa o Ji Won. Ayrıca istediğin kadar bana karşı gelmeye çalış, ama başarılı olamayacaksın."

"Nedenmiş o?"

Kulağına eğildim, çünkü yanımızda duran So Min'in duymasını istemiyordum.

"Çünkü o çocuğu seviyorum."

Annem derin bir nefes alıp verdikten sonra beni kendine çekti ve sarıldı.

"Pekâlâ... Damadımıza iyi bak o zaman."

"Yaa anne..."

Gülerek kapıdan çıktım ve karşı binaya doğru ilerledim. Bugün Jungkook'la birlikte onun evinde güzel vakit geçirecektik. Hem biraz ders tekrarı, hem de terapisinde yardımcı olacaktım ona. Onun yanına gittiğim için mutlu hissediyordum...

Kapıyı çalmadan önce elimdeki tabağa dikkat ettim. Annem poğaça yapmıştı, Jungkook'la beraber yememiz için. Alışmıştı Jungkook'a, her ne kadar da yılanların zehrine bulsana da aklı, panzehiri çoktan anneme yetiştirmiştim. Mutluydum, mutluyduk...

"Hoşgeldin So Young kızım." Karşımdaki Jungkook'un annesine hayranlıkla bakıyordum, tabii arkasındaki Jungkook'u da unutmamak gerek...

Ayy yine utandım ama ben...

"Hoş geldin."

Jungkook kekelememişti, bu heyecanlandığına işaretti.

Elimdeki tabağı ona uzatırken, o da annesine verdi. Beraber kahvaltı masasına geçtik. Her şey çok güzel gözüküyordu.

"Ellerine sağlık ajumma~"

"Afiyet olsun kızım."

...

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Jungkook'un annesi dışarıya arkadaşlarının yanına gitmek için evden ayrıldı. Jungkook'la yalnız kalınca bilgisayarını getirip birkaç ders konusu açtı. Konulara bakarken beni çektiğinden habersizdim.

"So Young! Bbak nas-sıl çık-kmış-şsın." Telefonu bana döndürdüğünde fena olmadığını gördüm. Güzeldi yaa, güzeldi evet.

Fırsat bilerek bu sefer ben çektim onu. Telefonuyla oynuyordu. Güzeldi; foto değil, kendisi...

"Bana atar mısın Jungkook?"

"Olur."

Diyerek bana whatsapptan fotoğrafı attı. Aynı şekilde ona sormadan ben de ona attım.

"Am-ma sen ne zam-man çektin kii?"

"Bilmem, güzel duruyordun çektim işte."

"Güzel ol-lan sen-sensin."

"Yaa..."

Utandığımı anladığı için kafasını eğdi, tavşan dişlerini ortaya çıkardığında konuyu değiştiren taraf ben oldum.

"Hadi instagramda paylaşalım."

"Ollur."

...

𝐃𝐢𝐬𝐞𝐚𝐬𝐞「 JJK 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin