18.Bölüm "4.gün"

5.8K 509 177
                                    

Medya~ Bölümden Jungkook ve So Young.

🍁🧡

Eve geldiğimde karşımda duran anneme gülümsedim.

"Teyzenle konuştuk bugün. Her şey hazırmış, yarın cumartesi biliyorsun. Pazar akşamı yola çıkıyoruz."

"Ama daha 1 hafta olmadı ki?"

"Biletleri de ayarlamış kızım teyzen. Ayıp olur gitmezsek. Hem 2 gün kalıyor zaten geriye..."

"Ama anne..."

"Lütfen So Young, karşı çıkma. Hem bak Jungkook'la istediğini yapıyorsun, karışmıyorum sana. Okula bile gitmedin, 1 gün hariç. O da sınav olduğu için gittin."

"Ama-"

"İtiraz istemiyorum. Hadi uyu, geç oldu."

"Peki..."

Bunu Jungkook'a nasıl söyleyeceğimi bilemezken, düşüncelerimden sıyrılıp bugün geçirdiğimiz anları düşündüm.

Düşünerek uykuya daldım.

...

"Anne, ben Jungkook'un evine gidiyorum!"

Annem salondayken kapıdan çıkmadan önce bağırdım. Herhangi bir geri dönüş alamayınca merdivenleri koşar adımlarla indim. Binadan çıktığımda karşıdan gelen Ji Won'a dil çıkarıp Jungkook'un binasına girdim. Onun olduğu kata geldiğimde zile bastım. Kapı açılınca Ae Ra teyze, bana gülümseyip yol verdi.

"Hoş geldin kızım."

"Hoş buldum teyzeciğim."

Içeri geçtiğimde, Jungkook'a bakmak için, etrafa bakındım.

"Jungkook, markete gitti. Sanırım bir şeyler yapacaksınız, onun için."

Söylediği şeye utançtan hızla kafamı salladığımda, koltuğu işaret ederek konuştu.

"Otur istersen kızım, ben de komşuya gidecektim zaten."

"Şey..." diyerek durdurdum onu.

"Size bir soru sorabilir miyim?"

Ae Ra teyze, biraz şaşırsa da gülümseyerek karşıladı ve hemen karşımda duran koltuğa oturdu.

"Tabii kızım."

"Jungkook'un travma sonucu böyle olduğunu biliyorum. Ama neden? Yani travma derken..." Devamını getiremedim. Ae Ra teyze anlamış olacak ki, kafasını sallayıp konuşmaya başladı.

"Jungkook 7 yaşındaydı. Bir oğlumuz daha vardı, Jungkook'un abisi. Adı Joon Hyuk'tu. Biz ailecek, tatile giderken..." Sustu, yutkundu ve konuşmasına devam etti.

"Bir kaza geçirdik. Yani, trafik kazası... Büyük bir tır, bize çarpınca... Savrulduk."

"Şey, devam etmeyin isterseniz. Üzgünüm, lütfen ağlamayın..."

Ae Ra teyze, gözyaşları içinden anlatmaya devam etti.

"Joon Hyuk, öldü... Biz mahvolmuştuk. Jungkook da bunun etkisinden çıkamadı, yaklaşık 1 ay hiç konuşamadı... Daha sonra tedavi görmeye başladı, sesi biraz da olsa çıkıyordu fakat onda da kekeliyordu..."

"Anladım..."

Gözlerim dolmuşken, zilin çalmasıyla ayaklandım. Gözlerimin altındaki nemi sildim. Kapıyı açtığımda Jungkook karşımdaydı.

"G-gelmişsin?" Dedi gülerek.

"Geldim." Yine gülümsedi. Içeriye girdiğinde, Ae Ra teyze kapının oraya geçip konuştu.

𝐃𝐢𝐬𝐞𝐚𝐬𝐞「 JJK 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin