32.Bölüm "Yıllar önceki gibi..."

4.9K 429 274
                                    

Selams! Biz geldiikk!

Bölüme geçmeden önce oylarsanız sevinirim. :')

Bir de hani yorum yapmak isterseniz, çekinmeyin yahu. Biz bizeyiz hshsj.

Instagram: #yeiswriter

Hadi bölüme geçelim!

🧡🍁

"Kanada mı?"

Elimdeki biletlere bakarken gözüm So Min'e kaydı. Jungkook benden hâlâ cevap beklerken, So Min'in yanına ilerledim. Eğik olan kafasını bir elimle yukarıya kaldırırken göz göze gelmemizi sağladım.

"Ne dersin? Gidelim mi?"

Buruk bir tebessüm ile konuştu.

"Tek bir şartım var."

Dediği şey beni afallatırken kaşlarımı kaldırıp konuştum.

"Neymiş?"

"Annemden nefret etme olur mu? Onu affetmeni istiyorum senden..."

Dolan gözlerimi ondan saklamaya çalışırken, Jungkook ile göz göze geldik bu sefer. Bana kaşlarını çatarak sinirli olduğunu hissettiriyordu. Sinirli olması, tamamen ağlamamdan kaynaklıydı.

"Olur. Nefret edemem ki zaten..."

So Min küçük bir çocuk edasıyla ellerini çırparken, buna bu kadar sevineceğini düşünmemiştim.

"Çok sevindim abla... Ne zaman gidiyoruz?"

Sorduğu soruya yanıt vermek için elimdeki biletin üzerindeki tarihe baktım.

Yarın?

Neden bu kadar erkendi?

"Jungkook?"

"Hm?"

"Bu biletler yarın için. Biz nasıl hazırlanırız ki?"

Jungkook konuşacakken araya Hoseok girdi.

"İşini hiç dert etme. Çünkü yarından itibaren 1 hafta iznin var."

"Ama nasıl..."

Hoseok gülerek Jungkook'a baktı.

"Öncesinde konuştuk biz."

"Benim niye haberim yoktu ki? Hem daha iyi hazırlık yapabilirdim?!"

Sahte bir serzenişle ikisine baktığımda So Min dahil hepsi gülmeye başladı. Ardından Jungkook konuştu.

"Hani sana sürpriz diye ayarladım ya? Haberinin olmaması gayet normal..."

Ona dil çıkartırken, So Min konuştu.

"Abla ben uyusam olur mu? Çok yorgun hissediyorum."

"Olur." So Min, odasına geçerken arkasından onunla birlikte ilerlemeden hemen önce Jungkook ve Hosoek'a salonda oturup beni beklemelerini söyledim.

𝐃𝐢𝐬𝐞𝐚𝐬𝐞「 JJK 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin