1 Hafta Sonra
Tam 1 hafta oldu sevgilim. 1 haftadır ulaşamıyorum sana. 1 haftadır sesini duymadım, kokunu alamadım, dokunmayı bırak göremedim bile seni.
Şimdi neredesin? Neden cevaplamıyorsun aramalarımı?
Kaç tane mesaj attım sana, neden görüldü attın ki? Ya da neden sonra engelledin ki beni?Ben seni sevmekten başka ne yaptım ki sana?
Instagrama girdim, hesabına baktım. Oradan da mesaj attım. Daha sonra baktım, hesabı kapatmışsın, neden?
Kalbim ağrıyor, yokluğunda. Ellerim üşüyor, ellerin olmayınca.
Gözyaşlarım artık dayanmıyor gözlerimin yorgunluğuna, akıyorlar sürekli. Dinletemiyorum onlara, Jungkook iyidir diyorum. O beni bırakmaz ki, kesin bir şey olmuştur diyorum. Ama dinlemiyorlar, akıyorlar sürekli. Onlar akmaya devam ettikçe, kalbim daha da çok ağrıyor...
Nerdesin sevgilim?
Gel, gel çünkü ben iyi değilim...
Gecenin 5'i şu an, elimde telefon. Bildirim yok, ama açıp sürekli bakıyorum. Bildirim gelse ses gelir ama ben suçu telefonda bulup sürekli uygulamalara giriyorum.
Ha birde galeriden hiç çıkmıyorum, orada sen varsın ki. Nasıl çıkayım?
Kimse yok yanımda, kimseye anlatamıyorum seni... Annemin yanına gidiyorum, seni soruyorum ama konuyu kapatıyor. Bir de So Min de çok üzüldü, biliyor musun? Her senin adını andığımda gözleri doluyor. Seni çok sevmiş olmalı, benim gibi...
Hiçbir şey gelmiyor elimden, çaresizliğimle başbaşayım.
Ya da 1 dakika?
Ji Won'a sorsam seni? Söyler mi ki? Seni öğrenmek için, o kıza soracak kadar mı kötü bir şey oldu? Neden gittin ki benden?
Gurur yapmanın sırası değil So Young! Tamam, dalga geçecek belki seninle, ama başka çaren yok ki...
~Ben: Ji Won?
Saat 6'ya doğru geliyordu. Uyumuş olmalıydı. Zaten son görülmesi de 5 saat önceydi. Her gece yaptığım şeyi yaptım yine.
İkimizin şarkısını açtım, sadece ikimizin...
Biliyor musun, şarkıyı hiç bu kadar detaylı dinlememiştim. Şimdi daha da anlamlı geliyor sözleri.
"Haydi bir kadeh kaldır, ya da iki tane. Sende kaybettiğim her şeye.
Söyle onlar sende mi kayboldular?
Sen de benden vazgeçebilirsin..."Söylesene Jungkook, neden bu bizim şarkımızdı ki? Melodisine mi aldanmıştık? Ya da benden vazgeçeceğinin bir habercisi miydi?
Söylesene, neden vazgeçmek üzere kurulu bir şarkı, bizim şarkımızdı?
Bilemiyorum...
Olsun diyorum, ne de olsa o şarkıyı sen seçtin. Senin izlerin var o şarkıda, diğer şarkılardan farklıdır benim için...
Tekrardan ve tekrardan galeriye girdim, ellerim dolaştı fotoğrafının üzerinde. Anılar canlandı, gözlerimin önüne. Buruk bir tebessüm yerleşti, dudak kenarlarıma...
~Ji Won: Ne var?
Saat ne zaman sabahın 7'si oldu, farkında değildim. Ji Won'un attığı mesajla kendime gelip uygulamaya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐢𝐬𝐞𝐚𝐬𝐞「 JJK 」
FanfictionBen, So Young. Herkesin korktuğu, herkesin garip bakışlarına maruz kalan Jeon Jungkook'a aşık oluyorum... 🧡🍁 #hayrankurgu 3 ✨ #bts 2 ✨ #jimin 1 ✨ #jjk 1 ✨ #disease 1 ✨ #soyoung 1 ✨