Medya ~ So Young
🧡🍁
Bugün sınavımız olacağından sabah erken kalkıp okul kıyafetimi giyip aynaya son kez baktıktan sonra çantamı sırtladığım gibi evden çıktım. Merdivenleri yavaş yavaş inerken aklıma dün olanlar geldi. Yüzümdeki gülümseme hiç silinmezken binadan çoktan çıkmıştım. Jungkook telefonuyla uğraşır bir şekilde beni beklerken yanına doğru gittim.
"Günaydın Jungkook~"
"Günaydın."
"Ne yapıyorsun telefonda?"
"Yarınki terapim bu-ggüne alın-mmış da, ona bakıyor-ddum."
"Yhaa, bugün bir şeyler yapamayacak mıyız?"
"Maalesef." Üzüldüğünde gülümsedim.
"Üzülme, daha 5 günümüz var!"
"O halde yar-rın sinemaya gid-der miyiz? Ya da akvar-varyuma?"
Heyecanlı heyecanlı anlatırken gülerek kafamı salladım.
"Gideriz tabii~"
...
Sınıfa girdiğimizde sınıfın çoğunluğu gelmişti. Bunlara Jimin ve Ji Won da dahildi tabii.
"Geldi bizim kaçaklar." Diyen Ji Won'a gülümsedim.
Ezik.
Ona birşey demeden Jungkook ile sıramıza oturduk.
"Aman boş ver, taşınıyormuş zaten." Jimin'in nereden öğrendiğini sormayacaksınız herhalde?
"Jungkook sınava çalıştın mı?"
Jungkook'a soru sorduğumda onun konuşmasına izin vermeyen Jimin tekrardan konuştu.
"Taşınmana üzüldüm, So Young. Eğer bana karşılık verseydin her şey değişik olabilirdi."
Jungkook yüzünü cama döndürdüğünü gördüğümde yumruk yaptığı eline kaydı gözlerim. Elimle elinin üzerini kapattım.
"Sakin ol." Kısık bir ses tonuyla konuştuğumda Jungkook bana bakmadan sadece kafasını sallamıştı.
"Jimin karışma istersen."
Taehyung olaya dahil olduğunda Ji Won tekrardan konuştu.
"Aynen, sevgilim. Karışma sen."
Gülerek ve sevgilim kelimesini bastırarak söylediği için kendini havalı mı sanıyordu?
"Dünkü ders notları için teşekkür ederim Bo Min." Dedim onları takmayarak.
Dün lunaparktan geldiğim gibi ders çalışmaya başlamıştım. Sınıf grubundan Bo Min'in numarasını alıp notlarını istemiştim. Sınıf birincisiydi Bo Min. Bana gönderdiği notları aynı zamanda da Jungkook'a atmıştım. Minnettardım Bo Min'e. Gerçekten notları işimize yaramıştı.
"Rica ederim." Gülümsediğinde karşılık verdim.
"Jungkook?" Hâlâ camdan dışarı bakarken cevap verdi.
"Hm?"
"Neden bana bakmıyorsun ki? Çirkin miyim bugün? Saçım mı dağınık?"
Saçlarımı parmaklarıma dolarken Jungkook hemen döndü ve bana baktı.
"Sen her ha-halinle güz-zelsin ki."
"Ne yani saçlarım gerçekten dağınık mı yani?"
Ellerimle saçlarımı düzeltmeye çalışırken ellerimi durdurdu. Gülerken dikkat ettiğim tek şey, o tavşan dudaklarıydı... Elleriyle ilk önce ellerimi indirdi. Daha sonra da elleriyle saçlarımı düzeltir gibi sevdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐢𝐬𝐞𝐚𝐬𝐞「 JJK 」
FanfictionBen, So Young. Herkesin korktuğu, herkesin garip bakışlarına maruz kalan Jeon Jungkook'a aşık oluyorum... 🧡🍁 #hayrankurgu 3 ✨ #bts 2 ✨ #jimin 1 ✨ #jjk 1 ✨ #disease 1 ✨ #soyoung 1 ✨