Medya, ve kesinlikle bu şarkıyı açarak bölüme başlayın lütfen: "Melek Mosso~Uğurlama"
Şarkıyı açtığımıza göre başlayabiliriz. ")
🧡🍁
1 Ay Sonra
Tam tamına 37 gün oldu sevgilim, 1 ay 1 hafta geçti üzerimizden. Hâlâ ulaşamıyorum sana, hâlâ özlemimi gideremiyorum. Hâlâ kokun hafızamda, yüzün hafızamda, kalbimin içinde hâlâ sen varsın...
En son 1 ay önce ümitlenmiştim, Namjoon oppayı gördüğümde. Garip davranmıştı aslında, senin onun yanında olacağını düşünmüştüm. Yanılmışım, değilmişsin. Ona inanmak istemedim ilkin, sürekli o üniversitenin önüne gittim. Ama o günden sonra karşılaşamadım. Arkadaşlarına sorduğumda ise, ya raporlu ya da erken çıkmış oluyordu okuldan...
Bilemiyorum, neden olduğunu bilmiyorum.
Bildiğim tek şey, hâlâ seni unutamayışım.... Hâlâ seni sevişim, hâlâ seni bekleyişim...
Meraklanma sevgilim, bugün yanına geliyorum.
Bugün eski evimize geliyorum. Sadece misafir olarak, ama üzülme. Üzülme olur mu? Ben o 1 güne 1 ömür sığdırırım, sen yeter ki üzülme...
Ji Won'dan öğrendim, 1 hafta önce gelmişsin eve. Okul hayatın da normalmiş. Artık iyi olduğuna göre, yazarsın bana ha? Arar mısın artık? Zira kulaklarım sesini özledi...
"Kızım! Hadi çıkıyoruz!"
İçeriden bağıran anneme göremese de buruk bir tebessüm bahşediyorum. Son kez ıslanan yanağımı, pek de kuru olmayan ellerimle siliyorum.
Geliyorum sevgilim. Sen gelmedin ama olsun, ben geliyorum sana. Umarım kaçmazsın benden. Umarım geri çevirmezsin beni. Umarım ölü olan canlı birinin katili olmazsın sevgilim. Umarım...
Üzerime giydiğim hırkaya daha da sarılıyorum. Hani bunun altında kalmıştık ya, bana sahilin 2.evin olacağını söylemiştin hani? Biliyor musun sevgilim, bu hırka da beni hayata tutan 2.neden, 1.si ise senin aklımdan silinmeyen yüzün, gülüşün, kısacası sen...
So Min yanımda, Sun Hee ile buluşacağı için heyecanlı. (Sun Hee, kuzeni oluyordu, ilk bölümde tanıtmıştım. So Min ile aynı yaştalar.) Annem ise, yüzünde herhangi bir ifade bulunmaksızın yanımızda yerini almıştı.
Telefona saatlerce bakmadığımı fark edip çantamdan çıkardım. Ji Won'dan mesaj olduğunu görmemle kaşlarımı çattım.
~Ji Won: So Young, bugün mü geleceksiniz buraya?
~Ji Won: Yani demek istediğim gelmezseniz sorun olmaz.
Yazdığı şeylere anlam vermeksizin hızlıca yanıt verdim.
~Ben: Ne demek istiyorsun?
~Ji Won: Yolda mısınız?
~Ben: Evet, az kaldı gelmemize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐢𝐬𝐞𝐚𝐬𝐞「 JJK 」
FanfictionBen, So Young. Herkesin korktuğu, herkesin garip bakışlarına maruz kalan Jeon Jungkook'a aşık oluyorum... 🧡🍁 #hayrankurgu 3 ✨ #bts 2 ✨ #jimin 1 ✨ #jjk 1 ✨ #disease 1 ✨ #soyoung 1 ✨