4.Bölüm "Bana kendini açar mısın?"

8.6K 710 280
                                    

"Anne!"

"Noldu So Young?" Endişeyle bakan anneme gülümsedim. 32 diş sırıtıp içimden beni gebertmesin diye dua ediyordum.

"Lee Jong Suk'un yeni filmi çıkmışş." Dediğim an kafama terliği yemem bir oldu. Anlaşılan dualarım tutmamıştı.

"Burda o kadar endişelendim. Sen ne diyorsun kızım, hem senin dersin yok mu?" dedi tek kaşı havadayken.

"Annecim dün bir bugün iki. Ders nasıl olsun ki?" Dedim en masum halimle. Annem öyle olsun anlamında kafasını sallarken mutfağa geri dönmüştü. Ben ise elimde elmamla televizyon izliyordum. Kardeşim de kendi halinde resim çizmekle uğraşıyordu. Televizyona reklam arası girdiğinde telefonu elime alıp biraz sosyal medyada dolaştım. İnstagramda biraz dolaştıktan sonra whatsappa girdim. Birkaç mesaj görmemle kaşlarımı çatmıştım. Bunlardan birkaçı Jimin denen ukaladan, birkaçı da sınıf grubundandı. Jungkook'un son görülmesine bakmak için sohbet yerine girdiğim sıra, çevrimiçi olduğunu görmemle birden heyecan bastı. O kadar heyecanlanmıştım ki, telefon elimden düşecekti az kalsın...

Ona mesaj atıp atmamak arasında gidip geliyordum. Belki de ne yazacağımı bilmiyordum. Sonra aklıma, geçen sınıfta Ji Won'un dedikleri gelmişti.

Ji woona mesaj atmak üzere whatsapa girdim.

~Ben: Selam Ji Won :)

Aradan 1 dk geçmeden cevap gelmişti.

~Ji Won: Selam!

~Ben: Aslında merak ettiğim bir şey var Ji Won.

~Ji Won: Neyle ilgili?

Yazmakta biraz kararsız kalsam da, yazmaya karar verdim ve parmaklarım onun adını yazmak üzere klavyeye ulaştı.

~Ben: Jeon Jungkook ile ilgili.

Yazdığım gibi anında görüldü oldu, fakat yazması biraz uzun sürmüştü. Sanırım düşünüyor olmalıydı. Ne yazacağı konusunda...

~Ji Won: Bak So Young, Jungkook yakışıklı biri olabilir evet, baya yakışıklı. Ama ondan uzak durmalısın. O bizim gibi normal biri değil.

Yazdıklarını okuduğumda kaşlarımı çattığımda zil çalmasıyla ayağa kalktım ve kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açtığımda Jungkook karşımdaydı. Ve ellerinde bir tabakta üzümlü kek vardı. Öyle sevimli gözüküyordu ki, bu çocuk normal olamaz diye geçirdim içimden. Hangi normal insan, bu kadar yakışıklı olabilirdi ki?

"Imm şeyy, Jungkook?" İki kaşımda havalandığında gülmeden edemedim. O da gülümseyince gözlerim dudaklarına kaydı. Bir tavşanı andıran dudakları ne de tatlıydı öyle...

"Şşey, b-bizim bura-ralarda yyeni gelen ko-komşuya ikkram getiri-rilir de." Zorla cümlesini bitirdiğinde utanmasının verdiği nedenden dolayı kafasını eğmişti. Elinden tabağı aldığım sıra, annem ve kardeşim yanıma doğru geldiler. Annem bir Jungkooka birde elimdeki tabağa bakarken, So Min söze atladı.

"Omoo, unnie bu senin sevgilin mi? Çok yakışıklı." Dediği gibi ikaz ettim onu.

"O benim sınıf arkadaşım So Min." Dediğimde daha çok sevinmiş olacak ki, ellerini çırpıp Jungkook'a bakarak konuştu.

"Oppa, bir kere sarılabilir miyim sana?" Jungkook başını iki yana hayır anlamında salladığı sıra So Min üzülerek biraz aegyo yaptı.

"Lütfen oppaa.." dediğinde Jungkook'un konuşmasına izin vermeden bacaklarına sarılmıştı. Jungkook olduğu yerde donakalmış bir halde bana bakarken, annem söze girdi bu sefer.

"Hoşgeldin oğlum, ikramınız için teşekkür ederiz. Kapıda kaldın içeri geç lütfen."

"Ha-hayır, efendim. Te-teşekkür ederim. Eeve gittmem lazım." Dediğinde annem bozuntuya vermeden gülümseyerek tekrar teşekkür edip, mutfağa geçti. So Min'i de annemin peşinden odasına gönderdim. Kapıda tekrar yalnız kaldığımızda ona birkaç soru sormak niyetindeydim.

"Jungkook?"

"So Young?"

İkimizde aynı anda konuştuğumuz sıra, gülümseyerek saçlarını karıştırdı. Biri bu çocuğa gülümsemeyi yasaklasın. Burada kalbim söz konusu...

"Önce sen." Dedim ona öncelik verirken.

"B-ben iiyi ge-geceler diyecektim sa-sadece."

Anladım der gibi, kafamı salladıktan sonra, boğazımı temizledim.

"Şey, Jungkook biraz konuşabilir miyiz? Daha doğrusu sana birkaç soru sorsam?" Dedim çekinerek, bana anlamaz bakışlar atarken doğru bir cümle arıyordum içimde. Aklıma gelen soruyla ona döndüm ve konuştum.

"Bana kendini açar mısın, Jeon Jungkook?"

🧡🍁

Arkadaşlar vote sayısı okunma sayısına göre çok az, sizden ricam okuduktan sonra vote vermeniz. Ayrıca kitap ile ilgili yorumlarınızı yazarsanız sevinirim :)

𝐃𝐢𝐬𝐞𝐚𝐬𝐞「 JJK 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin