3-THE BEAUTY I SEE...

5.2K 1K 305
                                    

دفتر مدیر
____________

"با ایندفعه میشه چهارمین بار توی هفته تهیووووونگ."

موبلوند چشاشو از شدت داد و بیدادای جین بست.

"میشه بگی دقیقا داشتی چکار میکردی؟"
مدیر همونطور که نوک بینیشو میخاروند پرسید.

"خب، دوستم هوسوک واسه اینکه من توی بازی جرعتو انتخاب کردم مجبورم کرد که اسکیت بوردمو توی سالن برونم. همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه چندتا دانش آموز اومدن جلوم...و یه معلم و-و فک کنم یه سگ. هنوزم نمیفهمم اون سگه از کجا پیداش شد، البته من خوب اسکیت بازی میکردم اونا خودشون اومدن جلوم!"

جین و مدیر با گیجی بهم نگاه کردن. بعد مدیر شروع به حرف زدن کرد "آه ببین تهیونگ، تو که میدونی نباید توی مدرسه اسکیت بازی کنی."

"میدونم ولی من هیچ وقت جرعتمو نمیپیچونم."

جین سرشو با تأسف تکون داد و گفت "کیم تهیونگ من یه معلمم پس فقط میتونم نصف چیزایی که حقته بشنوی رو بت بگم.
توی سالن یه عالمه خرابی به بار اوردی و بچه هامو تا حد مرگ ترسوندی، دفعه ی بعد دیگه برام مهم نیست که یه معلمم، مطمئن باش اونموقع دیگه ساده ازت نمیگذرم."

"بیخیال هیونگ توکه میدونی دیگه تکرار نمیشه. تازه تو نباید به یه دانش آموز با ادب فحش بدی."

"تهیونگ تو قبلنم اینو صدبار گفتی ولی بازم هیچ تغییری نکردی. واسه همین اینسری میسپرمت دست مدیر تا خودش به حسابت برسه."
به مدیر اشاره کرد تا تهیونگو حالیش کنه.

"آره، و حالا تنبیهت اینه که موقعی که کاری نداری و وقتت آزاده میری و به آقای کیم توی کلاسش کمک میکنی."

تهیونگ ناله کرد "جدی که نمیگی؟ نه؟"

"من و جین فکر میکنیم اگه توی یه محیط آروم باشی روی رفتارت تأثیر مثبت داره."

"هی خوشگله. اصلا اینطور نیست که با جین و کلاسش مشکل خاصی داشته باشم ولی، د آخه لعنتی چرا باید کاریو بکنم که حتی به یه ورمم نیست؟ ترجیح میدم نوار بهداشتیای توی توالت دخترونه رو بردارمو دستشویی رو تمیز کنم."

اینقدر تند حرف زد که متوجه نشد یادش رفته نفس بکشه و به سرفه افتاد.

"ادبت تهیونگ. تقصیر خودته که خراب کاری میکنی"

جین غر زد و تهیونگ پرسید "حالاهرچی، الان میتونم برم؟"

"لطف میکنی."

 SILENT | VKOOKWhere stories live. Discover now