[49]

277 36 0
                                    

Třeba vám dnešní díl zvedne náladu =) Opět se omlouvám za tak dlouhý výpadek, ale... No, jednou se třeba odhodlám ke článku, v němž všechno vysvětlím. Dlužím vám to. Do té doby prosím o prominutí a doufám, že se k příběhu ještě někdo vrátí.

MÁM VÁS MOC RÁDA! 

* * * * * * * * * * * *

Mohly uplynout sotva 3 vteřiny, než se mi okolo paže omotaly Zaynovy studené prsty. S naléhavou silou mi je zaryl do kůže a jediným švihnutím si mě přitáhl blíž. Tiskli jsme se k sobě hrudníky, v nichž nám oběma zběsile tlouklo srdce. To jeho zřejmě panikou, moje bolestí a vztekem.

„Nesahej na mě," zasyčela jsem a hrubě se mu vysmýkla. „Dělalo ti to dobře? Krmit mě těma sladkýma nesmyslama, jak ses do mě už dávno zamiloval a jak tě ubíjelo, cos mi provedl? Seš pořád stejnej hajzl!"

„Necháš mě to vysvětlit?" Oči mu plály odhodláním, hlas získával na razanci. „Nebudu tvrdit, že to není pravda," mávl rukou směrem za sebe, kde se spokojeným úsměvem na tváři stála Cindy a celou scénu pozorovala, jako by se jí snad ani netýkala, „nechci ti lhát. Ale pokud si myslíš, že je to tak zatraceně jednoduchý, tak se pleteš!"

„Vážně?" odfrkla jsem a bylo mi úplně jedno, že se na nás upřela pozornost celého lokálu. „Nejsem na ty tvý kecy o složitosti lidských vztahů ani za mák zvědavá! Kruci, vždyť já byla ještě ráno odhodlaná ti tu druhou šanci dát. Věřila jsem, že se něco změnilo. Jelikož jsem věřit chtěla. No teď?"

Tváří se mu mihla bolest.

„Stalo se to před rokem," hlesl zlomeně.

Mdle jsem se usmála. „Možná ti přijde, že je to vzdálená minulost. Ale není! Zayne, já ti uvěřila. Že už od školy tě trýznila ta událost. Žes Cindy odsoudil stejně, jako jsi zlomil hůl sám nad sebou. A najednou se dozvím..." Hlas se mi zlomil. Nedokázala jsem slova té zmije ani zopakovat. Jedno se jí musí nechat. Pořád věděla, jak se mi kulkou strefit rovnou do srdce.

„Nebuď tak melodramatická," rozhodla se nám do konfrontace vstoupit. Postavila se Zaynovi po boku a sebejistě zkřížila paže na prsou. Působila snad až majetnickým dojmem. Upřímně jsem jen očekávala, kdy se natáhne a proplete své prsty s jeho.

„Ty sis snad nikdy s nikým neužívala nespoutaného sexu?"

Obrátil se mi žaludek. Zřejmě si mé znechucení vyložila správně, jelikož se zašklebila a následně z plných plic rozřehtala. Její smích připomínal hyení vytí, jak jsem jej znala z přírodopisných dokumentů.

„Můj Bože!" vypravila ze sebe zajíkavě. „Neužívala! Seš jak zapšklá stará jeptiška!"

Podvědomě jsem svůj zrak přesunula k Zaynovi, hledajíc u něj pomoc. No, nedočkala jsem se jí. Díval se do země, ramena nahrbená. Jistě si přál být v daný moment někde jinde.

Kdekoli.

„Mějte se tu hezky," pronesla jsem škrobeně. „Určitě vám chybět nebudu." Sotva jsem se obrátila na podpatku, Zayn se probral. Začal za mnou cosi naléhavě volat, ale já nezareagovala. Ostatně... Ani bych k odpovědi nedostala příležitost. Okamžitě se totiž ozvala Cindy. Po výrazivu „kocourku", které na našeho společníka použila, jsem svůj mozek zamkla před realitou a z lokálu vystřelila jako raketa.

...

Chvíli jsem bloumala po městě, přemýšlela a snažila se nebrečet. I bez tváří smáčených slzami se na mě kolemjdoucí dívali, jako bych šířila nějakou nebezpečnou chorobu.

Jak snadno se můj nově postavený svět zhroutil... I když, co jsem se vlastně divila. Jeho základy byly chatrné. Vytvořené na lžích a staré bolesti. Vytvořené na zničené duši a zlomené osobnosti.

Korzovala jsem po ulicích dobrých čtyřicet minut. Bez toho, abych si v sobě něco vyřešila. A právě když jsem uvažovala, že si před návštěvou nemocnice dám rychlou kávu, rozezněl se mi v kapse mobilní telefon.

Bez rozmýšlení jsem po něm sáhla, přesvědčená, se mě snaží kontaktovat Zayn, ovšem spletla jsem se.

Byla to mamka.

* * * * * * * * * * 

Chodí mi od vás na Facebook neuvěřitelně krásné zprávy, za které vám z celého srdce děkuju. Jste úžasní. A já jsem šťastná a vděčná za to, jaké čtenáře mám... Kdybyste se se mnou chtěli spojit, můžete využít jak můj osobní profil, tak ten wattpadový. Odkaz najdete na profilu ♥

ZA PŘÍPADNÉ PŘEKLEPY, NESROVNALOSTI ČI CHYBKY SE OMLOUVÁM >> KOMENTÁŘ POTĚŠÍ >> CHYSTÁM JEDNODÍLOVKU A ZATÍM NA NÍ PRACUJU >> BRZY SE TU VŠAK OBJEVÍ =) 

Bez minulosti není budoucnost /One Direction ff/ DOKONČENO ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat