Dnes si dlouhé předmluvy a doslovy odpustím, jsem příšerně unavená. Zítra snad dám dohromady nějaký plán a pár informací, které během odpoledne zveřejním. DĚKUJU ZA VŠECHNU VAŠI ÚŽASNOU PODPORU ♥
* * * * * * * * * * * * * * *
Zkřivila jsem rty a bezděky zatnula pěsti. Nehty se mi ostře zaryly do dlaně, ta bolest mi připomněla, že si musím uvědomit tíživou realitu probíhající chvíle. Celý spletenec momentů, jež mě přivedly do tohoto okamžiku. Připadalo mi to vše jako velmi trapná hra kohosi nahoře. Někoho, kdo se nudí a z legrace mi splétá nitky osudu z té nejabsurdnější vlněné příze, kterou halabala vytáhl ze šuplíku.
Zayn několikrát zamrkal, musím, ač nechtěně, přiznat, že jeho obličej vypadal v tlumené záři nouzových světel... skvěle. Nenapadá mě jiné slovo, jímž bych ho popsala. Mramorová socha vytvořená do největších precizních detailů. Byl blízko, přitom tak daleko. Vzdálený, stále nedosažitelný.
„Netušil jsem, že se znáš s Tomlinsonem."
Obočí mi vyjelo až ke kořínkům vlasů. Co jsem to zaslechla? Nejistotu? Obavy? Averzi? Tak docela jsem jeho reakci nechápala. Vždyť se neuvěřitelně dlouho přátelili! Možná se mezi nimi stalo něco dalšího. Něco, o čem mi Louis neřekl. A třeba to udělal z dobrého důvodu. Ostatně, málem jsem mu v té restauraci vyškrábala oči. Snažil se mě poučovat. Což prošlo málokomu.
„Vlastně ne nějak dobře," pokrčila jsem rameny a protáhla si ruce. „Náhodou jsme se potkali a vyrazili si na oběd. Však víš. Připomenout staré dobré časy." Přiznávám, to poslední jsem pronesla s jasnou a velmi štědrou dávkou sarkasmu, nemohla jsem si pomoci. A jakmile sebou škubnul, pocítila jsem větší uspokojení, než se dalo považovat za vhodné.
„Nikdy mi asi nedokážeš odpustit..."
Povzdechla jsem si a rukou si vjela do vlasů. „Zayne... Narovinu."
Zbystřil. Trochu se napjal v ramenou a upřel na mě naprosto zoufalý pohled. Srdce mi na vteřinku zjihlo, přistihla jsem se, jak ve mně roste touha popadnout ho kolem krku a tvář mu zabořit do prohlubně nad klíční kostí. Okamžitě jsem onu znepokojivou myšlenku zapudila a soustředila se na svá slova. „Momentálně netuším, jestli se někdy dokážu odpoutat od minulosti. Ale co kdybychom zkusili zakopat válečnou sekeru? Jen do doby, než skončí přípravy na SPRING AWAKENING. Je to... Ehm. Tuhle hru jsem toužila uvádět, režírovat a realizovat v muzikálové podobě od doby, co jsem ji poprvé zhlédla v New Yorku ještě na střední škole. Strašně mi na tom záleží. A prosím," zhluboka jsem se nadechla a poprvé zpříma čelila jeho temnému čokoládovému pohledu, „nepokaz mi to. Ať už jsi ke mně v minulosti cítil cokoli, ať-ať se mezi náma odehrálo cokoli, tohle pro mě hodně znamená."
Jako by mu rysy ve tváři trochu změkly, z čokolády se stal teplý fondán. Tála jsem. Bez nadsázky jsem tála.
„Ty tohle divadlo miluješ, co..."
Rty se mi prakticky proti vlastní vůli roztáhly do něžného úsměvu. „Jo. Víc, než si kdo dokáže představit."
Otevřel ústa k odpovědi, ovšem právě v té chvíli se z dálky ozvalo silné zahřmění. Tichounce jsem zasténala. O bouřce meteorologové nic neříkali! Vnímala jsem to jako zradu. Obrovskou, doslova do nebe volající zradu!
V tom jsem ven jít fakt nehodlala. Měla jsem panickou hrůzu jen z představy, že budu muset vystrčit hlavu ze zdánlivého bezpečí divadelní budovy a pak ještě několik hooooodně dlouhých minut jet po prázdných silnicích domů. Uhodí do mě blesk! Nebo uhodí do větve a ta následně skončí na střeše mého auta a udělá ze mě mastnou placku.
Dobře, začínala se mě zmocňovat panika.
„Leo?"
Zavrávorala jsem.
„Leo," stiskl mi Zayn opatrně paže, „jsi v pořádku?"
„Nesahej na mě," sykla jsem zastřeným hlasem a opět se mu vymanila. Po šíji mi stékala ledová kapka potu, podél páteře šplhal mráz. Svět se mi před očima nebezpečně zhoupl. Několikrát.
Než jsem se nadála, padala jsem k zemi a hlavu mi halila temnota.
* * * * * * * * * * * * *
PS: Za případné překlepy, nesrovnalosti či chybky se moc omlouvám... =) Vážně jsem vyčerpaná jako už dlouho ne.
KOMENTÁŘ SAMOZŘEJMĚ POTĚŠÍ, AŤ VÍM, ŽE MÁ TENHLE PŘÍBĚH PRO VÁS NĚJAKÝ SMYSL ;o)
ČTEŠ
Bez minulosti není budoucnost /One Direction ff/ DOKONČENO ✔
FanfictionStatus: DOKONČENO // Lea právě pilně připravuje nový muzikál "SPRING AWAKENING". Představitel hlavní role však uteče ke konkurenci a ředitel přivede někoho, kdo jej má narychlo nahradit. Netuší, že jí do života právě dosadil hotovou noční můru. Bez...