"Jé, dobré ráno!" usmála se Laura na Natashu, když otevřela dveře rodinného domu. "Ahoj!" pozdravila i Natasha a vešla za Laurou dovnitř. "
Tak co, jak se s Clintem máte?" zeptala se Nat. "My dobře, Natasho. Konečně jsi se stavila! Jeden by řekl, že se nás bojíš! Jen pojď dál, chceš čaj, kafe nebo něco jiného?"
Black widow se usmála. To byla celá Laura. Co ona by za to dala, mít někoho koho miluje jako Laura Clinta, mít s ním děti a vést poklidný rodinný život... "Děkuji, kafe si dám. Vlastně.. Chtěla jsem se s vámi o něčem poradit, víš, třeba by jste mi vnesli trochu světla do mého problému. Ale to počká.."
Následovala tedy Lauru do kuchyně. Usadila se u malého stolku a popíjela kávu, kterou jí Laura donesla. I přes Natashin záměr, aby se tato návštěva nejprve nijak nelišila od normálního kamarádského pokecu, už Nat bezdůvodné tlachání o ničem nudilo.
Nechala Lauru vypovídat a zamířila na hlavní osobu, kvůli které sem přišla: "Lauro, kdy příjde Clint?" "Vzal ven Lilu, počkej za chvíli příjdou. Zatím mi pověz o..."
*5 minut*
Konečně se rozrazily dveře a do nich vešel Clint. V patách mu byla malá dívka která Hawkeyovi byla velmi podobná. "Vsadím se, že už umí střílet z luku stejně dobře jako Clint," pomyslela si Natasha a usmála se. " Ahoj, Clinte.
"Čau, Nat! To je dobře že jsi přišla.. Lilo, zlatíčko, běž si udělat domácí úkoly, běž.. Počkejte, holky, naliju si kafe, páč jsem celkem zničenej... Taaak.. Jsem vám plně k dispozici!"
"Vaše děti dostávají úkoly na víkend?"usmála se Natasha. "Že je to divný!" Chytl se Clint. "Přes týden proti úkolům nic nemám, ale na víkend.."
"No nic. Chtěla jsem se s vámi poradit... O jedné věci co se mi stala."Ahoj všichni, tohle je moje první knížka na Wattu, doufám že se vám bude líbit. Za srdce i koment děkuju :) To proč se kniha jmenuje tak jak se jmenuje, brzy poznáte..
ČTEŠ
Znamení plamene ||Avengers FF [finished]
FanfictionPlamen. Je věčný. Byl na úplném počátku všeho. Je tu stále. V něco se ale převtělil. Do Znamení Plamene. Vstoupilo právě do Feyre Turnerové, obyčejné středoškolačky s jantarovýma očima. Není lehké se s ním sžít. Ale mnohem lehčí je se zamilovat...