Nezahrávej Si Se Mnou

1.6K 101 23
                                    

Stark rázem zčervenal. Rychle se od Pepper odtáhl a zaraženě se na mně podíval.

"Jo aha, to jsi ty.."
Je asi celý vedle, že mu tu budu oxidovat!

"Jo to jsem já. Vidím že jste celý nadšený, tak proto jste mně, obyčejnou civilní dívku která se netopí v prachách nechal vstoupit do své luxusní nemocnice. A dokonce jste mi to i platil!"

Rameno mně začalo pálit.

"Feyre, prosím.." Pepper po mně vrhla prosebný pohled. Neušlo mi však, že ho věnovala i Tonymu.

"Jo. Uhodla."

Náš pracháč se asi neovládl.

"Tak poslouchej." Začala jsem.
Pepper se chytla za spánky.
"Moc si se mnou nezahrávej. Momentálně nemám absolutně náladu na tvoje pitomý žerty." Došla jsem vznosnou chůzí až za nimi na schody.

"Víš co? Nemusel jsem to dělat. Mám spoustu jiných možností, kam investovat mé peníze. Natasha se tě moc zastává...
'Tony, prosím... ona je výjimečná... co ti to udělá... potřebuje naši pomoc... budu jí chodit navštěvovat...'. Tyhle hemzy mě jako přemluvily? Když nad tím tak přemýšlím, byl jsem asi úplně vymaštěnej."

Zhluboka jsem dýchala.

"Nechte toho!" Naléhala Pepper.

"Hele..." chytla jsem Tonyho pod krkem. "Nikdo.. se..tě..o..to..neprosil."

Z ruky mi začal sálat žár.

Co to děláš? Chceš ho zabít?
Já... ne. Musím to zastavit! Ale jak?! Honem.. Poraď!!
Na to musíš přijít sama. Já jsem schopnost, ne tvůj rádce.

"AAAAAAA!!" Zařval Tony.
Hrůza mi prostoupila tělem. Urychleně jsem ruku stáhla z Tonyho hrdla. Vyděšeně jsem zírala na svoje ruce. Pepper zase vyděšeně zírala na nás. Tony se sesul na zem a prudce oddychoval.

Žár pomalu opadával. Zvláštní.
"Panebože... Já.. Já se omlouvám. Nechtěla jsem."

Stark mně zamyšleně pozoroval.
"Pepper? Ukaž jí její pokoj, prosím. Natashe zavolej, ať se dostaví co nejdřív. Pak přijď k nám do pokoje."

Pepper se mlčky rozešla směrem k mému pokoji. Zapíchla jsem oči do lesklé podlahy a spěchala za ní.

Pepper se teď ke mně chovala s jistou odtažitostí. Mlčky mi otevřela dveře pokoje. "Díky, Pepper. Já.. Neudělala jsem to schválně. Přísahám."

"Ovšem. Kdybys něco potřebovala, řekni Friday. Myslím, že tě brzy čeká návštěva." Řekla upjatě a zabouchla dveře pokoje.

Tak nevím, jestli aspoň Natasha stojí při mně nebo ani ta ne. Kdo by se mně taky zastal že. Jsem zrůda.

Znamení plamene ||Avengers FF [finished] Kde žijí příběhy. Začni objevovat