Be warn.. Tak sesuai untuk bacaan kanak-kanak
Aku mengikat jubah Mandi dengan kemas sebelum keluar dari bilik air. Rambut ku yang masih sedikit basah aku keringkan dengan tuala kecil.
"Haz… "
Panggilan Zikry menghentikan langkahku membuat aku memandang ke arahnya yang kini berada di hadapan aku. Tanpa sebarang kata dia menarik tanganku untuk duduk dipinggir katil.
"Haz…"
Sekali lagi dia bersuara.
“Abang harap Haz terima abang seadanya seperti mana abang terima Haz seadanya. Abang tak kisah kalau Haz masih mahu mengekalkan kerja sedia ada dengan Nabil atau menjadi ketua sekuriti untuk syarikat abang,” dia berhenti seketika. Tangan aku diramas perlahan sebelum meletakkan dibibirnya, dikucup perlahan.
“ Abang tak akan halang minat Haz. Abang sokong apa sahaja itu pilihan Haz,”
"Ok," jawapku sepatah.
Aku melonggarkan ikatan jubah mandi- sengaja aku biarkan ia melorot ke separa ke bawah, mendedahkan sebahagian besar bahuku.
Secara nyata aku dengar Zikry meneguk air liurnya. Aku sememangnya tidak mampu menyembunyikan senyumku.
“W-wha..what… are you doing?”
Aku menjungkitkan bahu sambil mempamerkan baju tidur satin ungu gelap berpotongan doll bertali halus. Sengaja aku membelakangkan dirinya supaya terlihat bahagian belakang dihiasi dengan sulam jarang sehingga ke pinggang.
"B-bi..bi..bi..la be..be…"
"Do you like it?"
Selaju mungkin dia menganggukan kepalanya. Aku tersenyum sendiri.
Wow! Bestnya dapat mengusik suami.
Apa?
Ingat miss ops! Puan bodyguard tak pandai menggoda ke?
Aku mengalih perhatian kepada Zikry lagi. Kali ini aku mara kepadanya lagak seperti harimau mahu menerkam sehinggakan Zikry terbaring ke atas katil. Sengaja aku mempenjarakannya dengan ke dua belah tangan.
"Lampu…"
"On ke off?"
Aku berbisik manja gaya menggoda.
"Oo..oo.."
Zikry masih tergagap.
"On ke off?"
Manja tahap lima aku bagi.
"On…on… definitely on"
"Hurm… "
"Kita ni… on ke tak on?"
Sengaja aku menurunkan beberapa oktaf sambil mengetap bibir.
"A-au-wooo?"
Dia mengeluarkan bunyi seperti serigala yang sedang keliru. Aku tidak mampu lagi menahan ketawa terus aku bangun Dan duduk semula dipinggir katil.
Tawaku masih bersisa walaupun Zikry memeluk aku dari belakang, Kali ini dia pula memenjarakan aku dengan tangannya.
"Nakal… "
Dia meletakkan dagunya ke bahu aku. Bertubi tubi dia menghadiahkan aku dengan kucupan. Bahu, leher telinga. Aku masih lagi ketawa.
"Abang…"
"Abang tahukan Haz boleh leraikan pelukan abang ni dengan mudah," sengaja aku menguji.
"Don't care"… dia masih lagi mengucup pipiku.
" Yang penting abang sudah berjaya penjarakan hati Haz dengan cinta abang,"
"Auw… so cheesy…"
"For you baby, only for you."
Bahagianya hati aku.
"And now! You just awake the beast baby,"
"Grrrriaw…" Zikry berbunyi lagak harimau.
Perlu ke aku cuak?
Perlulah aku takut?
1 percent, maybe less?
But hey!
I’m a bad ass bodyguard…
A very bad…
Aummm!
Nota akhir dari penulis:
Yeah... Finally... Cerita Ni tamat...
Terima kasih kepada pembaca yang mengikuti perkembangan cerita ini bersama2 penulis.
We're developed, evolved, and blossom together!!! (Pardon my manglish)
Such a wonderful journey with you guys...
Ta..ta.. for now! Till we meet againAu revoir!
YOU ARE READING
Cik PA Cik Bodyguard
Romance***edit*** Hazizah aka PA aka bodyguard halimunan aka tunang jadian Menyamar? tak ada hal... kacang je... Babysitter? Bab jaga baby terlajak umur... enteng.. but those freaking heels? OMG! tak sanggup den!.. kenapa oh kenapa? bos dera aku sebegini...