Keyifli Okumalar...
Çiçekten harman olmaz, yar derde derman olmaz
Çiçekten harman olmaz,yar derde derman olmaz
Darılmış güle bülbül, gelip dalına konmaz
Loy loy diloy loy loy, loy loy diloy loy loy
Darılmış güle bülbül, Gelip dalına konmaz
Loy loy diloy loy loy, loy loy diloy loy loySevda arkadaşının sesini dinlerken bağlamanın teknesine yaslandı. Nergisin sesi ne kadar iyiyse kendi sesi o kadar kötüydü. Bu durumu mu kullanarak sık sık Nergise şarkı söyletiyordu.
Kursta biraz daha oyalandıktan sonra Sevda kurstaki hocasından yeni türkü notalarını alıp Nergisle birlikte kurstan çıktı.
"Bugün benimle kursa geldiğin için çok teşekkür ederim."
"Asıl ben teşekkür etmeliyim kuşum. Bana da değişiklik oldu."
"Hava çok güzel, içecek bir şeyler alıp dolaşalım mı? Annem bakkala bakarken biraz güzel havanın tadını çıkarmak istiyorum."
"Olur valla kuşum. Benim de hiç mahalleye dönesim yok."
"Nergis, içecek yerine dondurmamı alsak?"
"Hadi alalım sonra da yemek yeriz. Benim karnım acıkmaya başladı."
Köşedeki yerden iki tane dondurma alıp yürümeye devam ettiklerinde Sevda'nın bakışları Nergisin üzerinde dolanıp duruyordu. Tanıyordu arkadaşını kendisine sormak istediği bir şey vardı ama bir türlü soramıyordu. Ve Sevda emindi ki sormak istediği şey dün Kurşun'un onunla ne konuştuğuydu. Sessiz kalıp Nergisin ona açılmasını beklemeye başladı.
"Sevda... Ben sana bir şey soracağım ama yanlış anlama sadece meraktan. Yani ilgilendiğimden falan değil. Laf olsun diye."
"Anladım canım. Sor hadi, ne oldu?"
"Dün Kurşun neden gelmiş? Ne konuştunuz?" Sevda'nın gözlerinin içinde beklentiyle bakmaya başladı. Dünden beri Sevdayı arayıp sormamak için kendini yemiş bitirmişti. Kendi kendine onunla ilgili hiçbir konuyu merak etmeyeceksin dese de dayanamıyordu işte. Elinde olsa adamın gün içinde aldığı nefes sayısını bile öğrenmek isterdi. Kalbi ona bu kadar yakınken bedeni ona neden bu kadar uzaktı ki? Hep Kurşun ve onun berbat hayatı...
"Senin biriyle görüştüğünü duymuş. Nereden duydu anlamadım, bizim mahallede bile böyle bir konu yokken üst mahalleye nasıl yayıldı ki?"
"Ben yaydım." Sevda arkadaşının gülümseyerek söylediği söz üzerine hızla başını çevirip ona baktı. Ciddi miydi bu kız?!
"Ne yaptın? Niye böyle bir şey yaptın ki?"
"Ne yapayım başka Sevda Allah aşkına! Geceleri evime kadar gizli gizli takip ediyor ama bir kere karşıma çıkmıyor. Merak ettim eğer böyle bir şey olursa ne yapar diye? Sen ne söyledin?"
"Ben de yok dedim."
"Keşke var deseydin. Sürünseydi üzüntüsünden." Nergis'in acımasız çıkan ses tonuna karşılık Sevda gülümsemekle yetindi. "Bazen kendimi anlamıyorum Sevda. Diyorum ki bu adamın ayağına taş değmesin ama sonra benden uzakta gül gibi yaşadığını görünce acıdan, üzüntüden sürünsün istiyorum. Sabrım kalmadı artık. Onun bir şey yapacağı yok. Eğer böyle devam ederse ben halledeceğim."
"Nergis deli deli konuşma. Neyi hallediyorsun?"
"Ben onunla evlenip çocuklarım olsun istiyorum. Ama o lanet işlerinden bir türlü kurtulmuyor. Şu senin yeni komşun polis değil miydi? Ona mı şikayet etsek. Yok, olmaz ama. Onun kötü işlere bulaştığını bilmeme rağmen onu neden bu kadar seviyorum ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahallemin Polisi
General FictionBenim hikayemde kötü kraliçe, saf kral, masum kız, beyaz atlı prens gibi ilgi çekici karakterler yok. Bu benim, sıradan mahallemde aşkı bulma hikâyem... Benim ufak dünyamı büyüten güzel kalpli bir adamı size kendi gözlerimle göstermeye çalışacağım...