Keyifli Okumalar...
Sevda, Kurşun'un söylediğini anlamadığı için şaşkın bakışlarını Kurşun'un sözleri üzerine gerilen Ertuğrul'da dolaştırdı. Bir şey söylemesini bekliyordu ama Ertuğrul inatla susmaya devam ediyordu.
"Kurşun seninle iki dakika dışarıda konuşalım." Ertuğrul başka bir şey söylemeden Sevda'ya zoraki bir gülümseme gönderip bakkaldan çıktı. Kurşun da Ertuğrul'un arkasından çıktığında Sevda bakkaldan çıkan adamların arkasından sessizce bakmaya devam etti.
"Sevda kuşum, burnuma kötü kokular geliyor. Sen de kokuyu alıyor musun?" Nergis yanına gelip bir elini Sevda'nın omzuna koyarak dışarıda konuşan adamlara bakmaya başladı.
Kurşun'un ciddi bir yüz ifadesiyle Ertuğrul'a yaptığı açıklamaları deli gibi merak ediyordu. Nergis bu merakını bir süreliğine erteledi. Zaten bir şekilde Kurşun'dan neler olduğunu öğrenirdi.
Sevda da Nergis de oldukları yerden hiç kıpırdamadı ve iki damın konuşmalarının bitmesini bekledi. Bir süre sonra Kurşun ve Ertuğrul bakkala girdiklerinde Sevda konuşmaya fırsat bulamadan Ertuğrul söze girdi.
"Sevda, Kurşun seni eve bırakacak. Ben burasıyla ilgilenir, bakkalı da kapatırım."
"Ertuğrul, ne oluyor?"
"Sonra konuşuruz Sevda, şimdi değil."
"Tamam."
"Kurşun sağ ol. Haberleşiriz sonra."
"Tamam. Hadi gidelim." Kurşun kızlara doğru döndüğünde Sevda son kez Ertuğrul'a bakıp çantasını aldı ve bakkaldan çıktı.
Sevda, Kurşun'un arabasına binerken aklı bakkalda kalan Ertuğrul'daydı. Ertuğrul o kadar huzursuz gözüküyordu ki Sevda onun yanında kalıp onu teselli etmek istiyordu.
"Kurşun, ne oluyor? Bize açıklama yapar mısın? Ayrıca Karabekler mi öyle bir şey dedin. Ne demek istediğini anlamadım."
Sevda daha fazla sessiz kalamayarak konuştuğunda arabanın içindeki sessizlik dağılıp gitti.
"Karabekler diye bir aile var. Türkiye'ye yasa dışı şekillerde çeşitli mallar sokuyorlar. Ertuğrul'da son zamanlarda onların işlerine çomak sokmuş."
"Sen Karabekleri nereden biliyorsun diye sormayacağım. Bilememen tuhaf olurdu." Nergis konuşmaya dahil olup iğneli bir şekilde konuştuğunda Kurşun'un bakışları yoldan ayrılarak Nergis'in üzerine çevrildi.
"Nergis, şimdi bana laf sokmanın sırası değil. Aklına gelenleri not al sonra tek tek söylersin, canım."
"Merak etme, seninle sonra konuşacağız zaten."
Nergis'in sözlerinden sonra Kurşun bir şey söylemeden sessiz kaldı.
"Bu Karabekler tehlikeli mi peki? Yani Ertuğrul'un başına bir şey gelir mi?"
"Sevda, bakkalına kadar gelmişler. Sence tehlikeli değiller mi? Çocuk oyuncağı değil bu işler adamların milyon liralık mallarına polis el koymuş."
"Şimdi ne olacak peki?"
"Polis olan onlar, bir şekilde hallederler." Kurşun, rahat bir ses tonuyla konuştuğunda Sevda'nın ruhuna çöken kara bulutlar arttı.
"Kurşun, Sevda ne kadar endişeli görmüyor musun? Söylediğin sözlere bak."
"Ne diyeyim, gerçekler bunlar. Ayrıca dikkatli ol Sevda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahallemin Polisi
General FictionBenim hikayemde kötü kraliçe, saf kral, masum kız, beyaz atlı prens gibi ilgi çekici karakterler yok. Bu benim, sıradan mahallemde aşkı bulma hikâyem... Benim ufak dünyamı büyüten güzel kalpli bir adamı size kendi gözlerimle göstermeye çalışacağım...