Bugün günlerden Salı ve ben her hafta severek, zevkle yayınladığım RSB'nin yeni bir bölümünü daha sizlere sunuyorum.Ruhunla Sar Beni benim göz bebeğim.
Göz bebeğimin takipçileri olan sizlere bundan sonra 'RSBist' olarak sesleneceğim. :)
Semihtionerlar ve Ömertionerler oluşmaya başladı ve bu da hoşuma gitti aslında. ;)
Ben karakterlerimin hepsini seviyorum tabi. Ben de her birinin yeri çok ayrı. Yeri geliyor onlarla yatıp onlarla kalkıyorum.
Kafayı yemedim. ^_^ Sadece hikayemi fazlasıyla önemsiyorum. ;)
Çok okunan bir hikaye mi?
Hayır.
RSB çok okunan bir hikaye değil ama okunan bir hikaye ve bu bile beni mutlu ediyor.
Okuma sayısı 2.7 K'ya ulaştı. 7 bölümde 2.7 K bazılarınız için önemli olmaya bilir belki ama benim için önemli.
Ne demişler ''Aza tamah etmeyen çoğu bulamazmış.''. Buna da şükür dedim ve sizlere yeni bir bölüm yazdım.
Bu bölümden sonra 281 olan vote de inşallah 300'e çıkar artık.
RSBistler, lütfen hikayemizden arkadaşlarımıza da bahsedelim. Hikayemizi yayalım ve hikayemizin sevilmesini sağlayalım.
Ben hikayemi takip eden ve yorumlarını ve votelerini benden eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim.
Özellikle
smileforevers
srsrpzvnk
little-navy
GizemliOlan'a.
Hikayemin her bölümünü takip ettiğiniz ve o güzel yorumlarla ve votelerinizle desteğinizi benden esirgemediğiniz için... Teşekkür ederim. :)
Bu bölümün ithafı little-navy'e!
İyi okumalar! :)
Umarım bölümü beyenirsiniz.
Bu bölümde sizden bol bol yorum bekliyorum.
Lütfen görsele de yorum yapın. ;)
Hepinizi seviyorum. <3
Not: Bu bölümdeki üç yılda (2002, 2003 ve 2014) 9 Eylül tarihinde geçiyor. 9 Eylül, Hayat'ın doğum günü yani annesinin de ölüm günü.Geçen bölüm dram ağırlıklı değildi ama bu bölümde yine damara girdim.
Hikayeyi 7 Güzel Adam'ın 'Özlem' fonuyla dinlemenizi öneriyorum. Siz okurken müzik biterse yeniden müziği açın ve kaldığınız yerden devam edin, lütfen.
*******************************************************************
8.BÖLÜM
9 Eylül 2014
Vakit bir türlü geçmezken nasıl oluyor da yıllar geçiyor? Nasıl oluyor da nice hayatlar geçiyor önümüzden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhunla Sar Beni
De Todo''Güçlü kollarım yok belki ama...'' derin bir nefes aldı ve mavi gözleri ile kahverengi gözlerimin içine baktı. ''...ruhumla sararım ben seni.'' ...