-1-

19.1K 291 91
                                    

Yavaş beee. Ayı, öküz, odun, kalas. Daha ne olabilirki. Adı Mert ama... Sanırım hâlâ 18 yaşındaki bir kızın odasına dalmayacağını öğrenmemiş.

''Ne oldu abicim?''

''Hiiiç canım sıkıldı yalakacım.''

"Abii!"

"Yalakacııımm"

Sanırım çok yüksek sesle konuşuyor olmalıyız ki annem yanımıza geldi.

" Çocuklar biraz sakin, yine neye kavga ediyosunuz?"

" Aaaa aşk olsun Selda Sultan biz hiç kavga edermiyiz? Dimi abicim?"

" Evet yalakacım"

Yalakacım kelimesini bastıra bastıra söylemişti ve annem cık cıklayıp odamdan çıkmıştı. Yani yine kaldık abimle ben.

" eeee kalascım niye dikiliyosun odamda hâlâ?"

O sırada abim telefonunda biriyle mesajlaşıyodu.

" Çağrı gelicek. İstersen sende Ece'yi çağır beraber avm ye gidelim."

Bu duyduklarım karşısında büyük bir şok geçirdim.

" N..ne d..dedin s..s..en? Avm'yemi gideliim?!"

"Ya uzatma kızım bizim Çağrı birine platonik olmuşta ona ufak bi hediye bakıcaz siz anlarsınız diye sizide çağırdık. Sakın ama sakın kendiniz alışveriş yapmayacaksınız!"

"Aman iyi bee! Neyse ben Ece'ye haber veriyim."

"Hadi çabuk."

Telefonumu aldım ve Whatsapp'a girip CADALOZ yazısına tıkladım.

Gönderilen: Cadaloz
- 5 dakikaya hazır oluyosun ve abimle seni gelip alıyoruz hiçbirşey sormuyosun.

GÖNDEREN: Cadaloz
- Yuh 5 dakikada nasıl hazır oluyim?!

Hemen dolabımın karşısına geçip dolabımla bakışmaya başladım. Evet biz ciddi düşünüyoruz.

Daha sonra vaktimin olmadığını hatırlayınca hemen altıma siyah bir kot şort ve üzerine beyaz bir göbeğimi hafif açıkta bırakan tişört geçirdim. Beyaz vanslerimi ayağıma giyip hemen aşağı indim.

Abim koltukta oturmuş beni bekliyordu. Anneme haber verip çıktık.

Ece ile ilkokulda tanışmıştık. O zamandan beri birbirimizi kardeş gibi görürüz.

Ece'ler hemen karşı villamızda oturuyorlardı. O sırada Ece'yi kapıda gördük ve beklemeden abimin arabasına atladık. Çağrı ile avm de buluşacaktık. O sırada yan villanın önünde bir nakliye arabası gördük.

O villa bayadır boştu. Büyük ihtimal birileri taşınıyordu. Yeni komşularımızın uyuz olmamasını dilerken birden kendimi avm nin önünde buldum. Demekki baya koyu düşüncelere dalmışım.

Otoparka girdik ve abim arabayı park ettikten sonra girişe doğru ilerlemeye başladık.

Gratis'in önünde bekleyen çağrıyı görünce hemen atladım boynuna. Oda ellerini belime sardı.

"Özlemişim piç. Ne zamandır yoksun ortalıkta."

Benden sonra aynı şekilde ece ile de sarıldı. Çağrıyı abim gibi görüyordum. Ece' de aynı şekilde.

Hemen gratise girdik ve ben onları makyajların olduğu bölüme ilerlettim. Mat rujların neredeyse tüm tonlarını abimin kolunun üzerinde denerken abimin kolu dolunca Çağrıya geçtim.

İkiside homurdanıyordu. Ece'yle bende gülmemek için dudaklarımızı birbirine bastırıyorduk. En sonunda eceyle beraber açık tonlarda 2 tane ruj seçtik. Ardından ece
" Ben acıktığğmm" diye bağırdı pardon bağırmadı böğürdü.

Erkeklerden de onaylı anlamda mırıltılar duyduktan sonra yemek katına çıktık.

Birer hamburger menü aldıktan sonra boş bir masaya geçtik. Tam içeceğimden bir yudum alacaktım ki karşı masada oturanlar dikkatimi çekti.

Eski sevgilim Ömer'den başkası değildi! Ben odaklanmış oraya bakarken fark etmeden gözlerim dolmuş.
Ardından Ece'nin sesini duydum.

" Derin iyi misin? Gözlerin doldu. Derin!" Ardından benim baktığım yere baktı ve anlayıp kafasını hemen önüne çevirdi. Abim ve Çağrı ne olduğunu anlamayıp Ece'ye 'ne oldu?' Bakışları atıyolardı.

Ve gözümden 1 damla yaş aktığında abim dayanamamış olmalı ki
" Ne oldu Derin'im?!" Dedi içten ama yüksek, baya yüksek sesle. Çevredeki çoğu insan bize dönmüştü. Ömer de.

Bense hüngür hüngür ağlıyordum.

Hemen çantamı alıp hızlıca yürümeye başladım. Arkamdan Ece, Mert( abim ), ve Çağrı'da geliyordu.

Ne ara oldu bilmiyorum ama otoparka arabanın önüne gelmiştim. Ve abim kapıyı açar açmaz öne oturup ağlamamı daha da şiddetli hale getirmiştim.

Abimlerde ne olduğunu anlamışlardı o Ömer piçini görünce. Ömer beni aldatmıştı.

Flashback
O gün ömer ile buluşacaktım bir kafede. Fakat sonra planda bir değişiklik yapmıştık ve onun evine gidecektim. Annesi ve babasıda onun diyişiyle evdelerdi. Yarın olunca Onların evlerine gittim ve kapıyı çaldım. Kapıyı bir kız açtı. Yarı çıplaktı. O ara beynimden aşağı kaynar sular dökülmüştü. Ne yapacağımı bilemeden kapının orda dikilip kaldım. Arkadan ömer geldi ' kim geldi hayatım' dedi ve beb kendime gelip ağlaya ağlaya uzaklaştım ordan.

YAN KOMŞUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin