Aradan 3 yıl geçti ve şuan üniersite sonu okuyoruz.
Abim nişanlandı. Bense Egemenle hâlâ sevgiliyim. Gerçi şuan aramız biraz alla kellavi.
Yataktan kalktım ve yine okul için hazırlandım. Şaka şaka. 15 tatildeyiz ve ben bunun için aşırı mutluyum.
Tuvalete girip rutin işlerimi hallettikten sonra âşağı indim
Abim nişanlısı Melek ile kahvaltı yapıyordu
Açıkçası Meleği sevmiştim.Bu aralar bizde kalıyordu.
" Günaydın gençleeeer ve heeep genç kalmaya çalışan ama benim gibi okulda harcananlar demek isterdim ama sizin okulunuz bitti."
" sabah sabah çok konuştun Derin oturda bişeyler ye"
Valla ne yalan söyliyim Melek bizde kalmaya başladığından beri adam gibi kahvaltı yapmaya başladık.
" otururum ama yemem. Gece kalkıp atıştırdım"
" iyi otur bari. Egemele aran nasıl dero"
" ya ne biliim en son kavga etmiştik. Bugün barışmayı istiyorum"
" valla sırılsıklam aşıksınız birbirinize Derincim sana sürekli sürpriz yapıyo. Senin bu kalas abin mert bana bir kere sürpriz yaptı"
" Ya melek abla abim kalasdır odundur öküzdür ama kalbi yumuşacık bee zamanında çok yanımda oldu özellikle annem ve babam..."
" tamam canım hadi kahvaltı etmiceksen topluyorum"
" ellerine sağlık Melek ablam. Neyse ben Egemenlerin evine gidiyorum"
Hemen bahçe kapısından çıktım ve egemenlerin bahçesine girip kapılarını çaldım. Annesi beste teyze açtı
- günaydın Beste Teyze Egemen odasında mı
- evet canım
- tamam ben egemenin yanındayım yemek filan yapıcaksan söyle geliyim yardıma
- tamam canım görüşürüz hadi.
Merdivenlerden çıktım ve Egemen'in odasına girdim. Uyuyodu ama o kadar masum ve savunmasız uyuyoduki. Yerim ben bu çocuğu yer yer.
Hemen yatağının kenarına gittim ve oturdum. Elimi yanağına koydum ve okşamaya başladım.
O sırada gözleri aralandı
- derin?
- efendim bitanem. Biliyorum bana kızgınsın ama dayanamadım geldim işte.
- iyi yaptın gel yat yanıma
Yanına yer açtı ve eliyle gelmemi işaret etti
Dediklerini yattım ve yanağına bir öpücük kondurdum.
- özlemişim seni güzelim bee
- bende seni bitanem neyse kalkıyorum ben yata yata öküz gibi oldum
- sen zaten öküz gibiydin güzelim
- uff tamam be
- güzelim okulda bitiyo artık bişeyler düşünsek mi?
- ne gibi?
- bilmemki ilişkimizi ilerletmek gibi
- bakarız hadi kalk öküz gibi yatma sende
- bana öküz dediğin için cezalısın
- neymiş cezam?
- benimle öpüşmek
- N...
Sözümü bitiremeden dudaklarıma kapandı. Nazik ve bir o kadarda açlıkla öpüşüyorduk. Yaklaşık 5 dakika kesintisiz öpüştükten sonra nefessiz kaldığım için geri çekildim
- ilk öpücüğündü dimi güzelim?
- evet bir sorun mu var?
- yok güzelim ben giyinip geliyorum.
Eline birkaç parça kıyafet aldı ve banyoya girdi.
Ben tabi utançtan hiçbir yere bakamıyordum.