Sabah uyandığımda yanımda kimse yoktu. O sırada odanın kapısı açıldı ve yanağıma koca bir öpücük konduruldu.
- kalk bakalım uykucu.
- bir kere daha öpersen belki.
- seve seve. Dedi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
- yetmedi bu.
- aaa sende görmeyeli şımarmışsın ama güzelim. Olsun ben seni daha da şımartırım. Dedi ve anlıma güzel bir opücük kondurdu.
- neyse kalkiyim bareee.
Dedim ve odadaki lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim. Saçlarımı ünlü ev topuzu olan topuzdan yaptım ve odadan çıktım.
Odadan çıktığım an güzel kokular burnuma gelmeye başladı. Ahhh en sevdiğimmmm menemen kokusu.
Mutfağa gittim ve gözüme ilk çarpan şey Egemen oldu. Daha sonrasında kahvaltı masası. Benim sözlüm bu kadar hamarat mıydı yaa.
- günaydın güzelim. Menemen yaptım
- sanada günaydınn. Dedim ve hemen sarıldım. Kokusunu içime cekmeye fırsat bulmuşken kaçırırmıyım? Tabikide kocaman bir HAYIR.
Kahvaltı masasına oturduk ve güzel menemenime ekmeğimi bandırıp ağzıma attım.
- üff egemen yine ekmek yediriyosun bana zaten bu aralar hiç spora gitmiyorum.
- ye boşver ye. Uzun bir koşu yaparız bugün.
- iyi tamam ama yinede az yiyim.
- ye güzelim ye. Ben seni her halinle severim.
- uff tamam beni konuşturma da yemeğimi yiyim.
Daha sonra kahvaltı boyunca çok konuşmadık. Egemen tüm kahvaltı boyunca beni izledi ama umrumda olmadan öküz gibi yemeğimi yedim.
- ayı gibi yiyosun derin
- oyo gobo yoyoson doron
- ama benim ayıcığım
- omo bonom oyocoğom
Kahvaltı bitince Egemen bulaşıkları kaldırmış bende salonda televizyon izleyip sosyal medyada geziniyordum. Egemen gelip yanıma oturdu ve beni kendine çekti. Karnım yine ağrımaya başlamıştı ama dün daha kötüydü.
- iyi misin güzelim?
- iyiyim bitanem
- rengin soldu. Emin misin?
- ya yine kasıklarım ağrımaya başladı ama dün ki gibi değil merak etme. Dedim ve Egemen'e sıcak bir gülümseme yolladım. O da bana güven verircesine beni daha da sıkı sarmaladı.
- koşuya gidelim mi? Yoksa bugün yatalım mı? Benim canım bugün seninle yatmak istiyo güzelim.
- benim karnım ağrıyo oturalım evde yatalim tüm gün film izleyelim. Sonra gelsin kilolar gelsin göbekler.
- abartmıyo musun güzelim. Sen 56 kilosun ve boyun 178 olduğu için zayıfsın. Ayrıca göbeğini yerim senin güzelim.
- ay ama be üff. Dedim ve yanağıma koca bir öpücük kondurdu.
Biraz televizyon izledik ve telefonum çaldı. Bilinmeyen bir numara.
- açiyimmi egemen?
- ben açiyim istersen.
- olur. Dedim ve telefonu Egemen'e verdim. Egemen bir şeyler geveledi ama çok kulak asmadım. En sonunda aramayı sonlandırdı ve telefonu orta sehpaya koydu.