Hemen Ece ile odama çıktık ve üstümüze bir şeyler geçirdik.
Saçımı hafif taradım ve dağınım topuz yaparak makyaja hiç girişmedim. Sonuçta kendimi beğendirmek gibi bir derdim yoktu. Beğenceksede böyle beğensinler canım.
Onlar için 2 saat makyaj mı yapıcam. Zaten makyaj benim için rimel ve parlatıcı. Bazende eyeliner. Ama ona girişmemeyi tercih ediyorum.
Kapı çaldı ve annem açtı. Bizde o sırada Ece ile merdivenlerden iniyorduk.
- Bahçeye çıkalım mı?
- Bana uyar
- Bana da
Bahçedeki oturma alanına gittik ve tentenin demirlerine bağlı olan vantilatörleri açtık.
- Eee napion Egemen
- ıyiyim ece sen?
- Bendende iyi noolsun
- Ee derin sen iyimisin
- bende iyiyim. Ya burası çok sıcak odama gidelim hem klima var orda.
- Valla iyi olur.
Yukarı çıktık ve tam odama girecekken abim odasından çıktı.
- Ooo mert abi sen uyanır mıydın ya.
- İşte benim kankam beee. Deyip eceyle beşlik çaktık.
- Abi gel istiyosan sende benim odaya takılcaz öyle.
- Tamam şu pijamalardan kurtuliyim geliyom.
- iyi tamam
Odama geçtik ve kendimi yatağa fırlattım. Bir iki dakika öyle kaldım. Abim gelince yatakta oturur pozisyona geçtim.
- Eee gençler napak
- bilmem. Bende uno vardı oynayabiliriz.
- bana uyar
- herkese uyduğuna göre çıkartıyorum.
Unoyu dolaptan çıkarttım ve herkes yatağımın üzerinde daire oluşturur şekilde oturdu.
Ben sırtımı yastığa yaslar şekilde oturmuştum.
İlk oyunun ortalarına doğru kasıklarıma bir ağrı girdi ve kıvrıldım. Haliyle tüm gözler bana dönmüştü.
- Bir sorun mu var cadı?
- bi dakikaya geliyorum. Diyip hemen lavaboya koştum. Tabiki de regl olmuştum ve iç çamaşırıma geçmişti.
- Eceeee iç çamaşırı verir misiin?
- ece aşağı indi ben veriyimmi
- Olur abi. Yerini biliyosun.
Kapıyı açtım ve hemen abimin uzattığı çamaşırı aldım. İşimi hallettim ve kendimi koltuğa attım.
- Bensiz oynayın ben yokuumm
- Bir sorun mu var cadı?
- Evet karnım ağrıyo
- Regl misin
- Evet
Egemen yataktan kalktı ve beni kucağına alıp yatağa oturttu ve sırtıma yastık koydu.
- saol
- ne demek her zaman
Dedi ve sırıttı. Ece ye baktım oda sırıtıyordu abimse normal bi şekikde etrafa bakınıyordu.
Bir tur oynadık ama ben o bir tur içinde zibilyon kere pozisyon değiştirmiştim.
En sonunda gözümden bir yaş süzüldü.