Uyandığımda odamda olduğumu fark ettim. Annem babam abim ve hazal denen şeyde burdaydı.
- kızım, daha iyimisin?
- heralde iyiyimdir. Diyerek dalga geçtim ve yine konuşmaya başladım fakat bu sefer bağırıyordum
- BU HALDE NASIL İYİ OLABİLİRİM Kİ?!
Abim geldi ve anlıma bir öpücük kondurdu.
- biz şimdi... kardeş değiliz?
- hayır derinim... kardeşiz. Sakın öyle düşünme
- değiliz işte sen Hazalla kardeşsin.
O sırada gözüm Hazal'a kaydı. Suratında memnun olmuş gibi bir ifade vardı. Hemen ayağa kalktım ve dolaptan orta boyda bir valiz çıkarttım. Sığdırabildiğim kadar kıyafet sığdırıp özel eşyalarimıda koydum. Herkes beni izliyordu.
- Size öz kızınızla iyi bir hayat diliyorum. Şimdi ne ben sizi tanıdım neden siz beni?
- nereye kızım?
- ben senin kızın değilim Selda Hanım. Sizin kızınız Hazal. Dedim ve hemen evden çıktım. Amerikaya dönecektim. Bahçeden çıkarken Selda Annemin ağlamasinı duyabiliyordum.
Arabama bindim ve havalimanına sürmeye başladım. Havaalanına gittiğimde telefondan en yakın uçak biletine baktım. Çok şanslıyım ki akşam 8 de var. Ve daha 4 saat var. Mağazaları falan gezerken saatlerin geçebileceğini düşündüm. En sonunda uçağın anonsu yapıldı ve uçağa bindim.
Hemen evime yerleşip televizyonun karşısına geçtim. Türkiyede kullandığım telefonu kapattım ve Amerikada kullandığımı kullanmaya başladım. Yarın iş bakmaya başlarım. Ama mimarlık bakacağım. Ee sonuçta işimi yapiyim.
Banyoya girmeye karar verdim ve küveti uygun sıcakliktaki bir suyla doldurdum. Uzunca bir zaman küvette kaldiktan sonra çıkıp üstümü giyindim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah uyanıp telefondan iş bakmaya başladım ve birkaç şirkete başvurdum. Ama kafam kırılmadı ajsgsjsnc. O gün içerisinde iki tanesiyle görüştüm ve birinde çalısmaya karar verdim. Patron iyi biriydi ve en iyiside Türk'tü.
Egemen
Mert bana tüm olanları anlattıktan sonra ağzım bir o şeklini aldım. Amerikaya gittiğini sanmıyorum çünkü oraya gitse benim geleceğimi bilir. Ama büyük ihtimalle oraya gitti. Onu kafasını dinlemesi için yanlız bırakmaya karar verdim. Zaten 2 haftaya dönerdi. Çünkü bizi özler o.
Güzelimi şimdiden özledim...
Bölüm sonu🥀