Egemen
Sabah uyandım ve Derin'e baktım. Masum ve asi kızımıza. Seviyorum ben bu kızı lan.
Alarko kombi gerçek kombi gerçek konfooooooorğ.
Sen nerden geldin be iç ses. Defolup gider misin
El si vaykiki vay kiki vay kiki vay kiki el si
Tamam iç ses sen kazandınnn.
Hadi baaay ben kaçaaar
Mümkünse bir daha gelme.
Gözlerim dudaklarına kaydı. Dolgun dudakları......
Bu kız beni öldürüyo. Çok seviyorum. Daha fazla dayanamayacağımı anladım ve yanağına narin bir öpücük kondurup kafamı boyun boşluğuna gömdüm. Bu kadar güzel kokmak zorunda mısın? Beni her gün daha fazla kendine aşık ettiğini biliyo musun?Tuvalete gidip rutin işlerimi hallettim. Rutin iş dediğim işemek. Ne yani makyaj mı yapiim?
Odaya geri döndüğüm de Derin'im gözlerini açmaya çalışıyordu. Yanına gidip uzandım ve vücudunu vücuduma çektim.
Vücudumu bir anda alev kapladı. Etkileniyordum, hemde çok. Bana doğru döndü ve gözleri yarı açık bir şekilde gülümsedi
- günaydın
- günaydın güzelim.
- kahvaltı hazırladın mı?
- hayır yeni kalktım hazırlarım hemen sen yat.
- dur, dur beraber hazırlayalım bugün.
- sen yorulma güzelim?
- ya zaten her sabah sen yapıyosun bi kerede beraber yapalım.
- peki madem. Dedim ve mutfağa doğru yola çıktım. Yaklaşık 30 saniye sonra vardım. 5 dakika sonra da hayatım geldi.
-" omzum tutulmuş tüm gece ters yattım galiba"
-" çok mu kötü omzun güzellik?"
-" yok ya hareket ettirebiliyorum çok fena değil"
-" iyi madem yumurta haşlıyorum uyar mı?"
-" uyar bende tabak ve çatalları koyiyim"
Yumurtaları cezveye koyup ocağaı yaktım. Yarın Türkiye'ye dönüyoruz. Derin'le nikah için tarih alıcaz.
Derin
- uçak kaçta bitanem?
- 20'de
- o zaman bugünümüzü güzel geçirelim değil mi?
- olur. Bir şey planladın mı güzellik?
- ee onu da sen düşün artık erkek olan sensin. Ama bana kalırsa tüm gün uyuyabilirim
- Ee o zaman sana planımı anlatıyorum güzelim. Tüm gün uyicaz.
- sevdim bu planı.
Bu tür konuşmalardan sonra kahvaltımızı bitirdik ve masayı toplayıp odaya gittik.
Birden midem ağzıma gelicek şekilde bulandı. Elimi hemen ağzıma götürdüm kusmamak için.
- Hayatım, iyi misin?
Hemen odadaki banyoya girdim ve tuvaletin önüne çöktüm
Egemen
Derin birden elini ağzına götürdü ve rengi soldu. İyi misin diye sorduğumda hemen banyoya koştu. Bi an öylece kala kaldım. Nolmuştu ki?
Tuvaletten öğürme sesleri gelince hemen Derin'in yanına gittim. Bi eli saçlarını tutuyordu, diğer eli ise karnında tuvaletin önüne çökmüştü. Yardımcı olabilmek adına yanına çöktüm ve saçlarını tuttum.
Bi dakika? Yoksa Derin hamile olabilir miydi? Eğer öyleyse ne güzel olmaz mıydı. Sifonu çekti ve soluk yüzünü yıkamaya başladı.
- iyi misin güzelim?
- bilmiyorum. Değilim
- aklıma bir şey takıldı. Ş...eeey
- ney?
- hamile olabilir misin acaba?
- imkansız.
- test yaptıralım mı güzelim?
- dışarı çıkmaya hâlim yok.
- ben gidip alırım.
- sen bilirsin ama hamile olamam bak gör.
- görücez. Ben çıkıyorum gelirim hemen.
Allahım lütfen hamile olsun lütfen hamile olsun lütfen hamile olsun...