Multi: Ömer
Eve geldiğimiz anda kapıyı tekmelemeye başladım. Annem çok geçmeden kapıyı açtı. Peşimden Çağrı, Abim ve Ece de geliyordu. Direk yukarı odama çıktım. Kapıyı tam kapatıcakken içeri abim girdi ve diğerlerine salona gitmelerini söyledi kapıyı kilitledi ve ellerini belime doladı.
" Neden kendini bu piç kurusu için üzüyosun Derin'im neden?"
Bense sadece ağlamakla meşguldüm. Beni kucağına aldı ve yatağıma yatırdı ardından abimde geldi ve beni kucağına oturttu. Sadece saçlarımla oynuyordu. Bense ağlamanın yerine hıçkırıklarımı bırakmıştım. Gözümden yaş gelmiyordu.
" Derin'im yapma. Kendini üzmene gerek yok, hem ayrıca o tam bir namussuzun teki. Onun için kendini üzme derinim."
" yapamıyorum abi, yapamıyorum."
" şimdi lavaboya giriyosun, elini yüzünü yıkıyorsun ve mutlu bir derin olarak geliyosun. Sana iki seçenek sunuyorum; ya mutlu olarak geliyosun, ya mutlu olarak geliyosun hadi bakem"
Yanağına bir öpücük kondurdum ve lavaboya gittim. Dediklerini yaptım ve yatağımda uzanmış olan abime baktım. Gülümsememe karşılık oda güldü.
Gözlerim hâlâ kızarıktı ama beraber aşşağı indik ece ve çağrı salonda oturuyorlardı. Saat 18.00 olmuştu. Annemse yemek odasında masa kuruyordu. Kim gelecekti acep.
Ece'nin yanına gidip oturdum. Ece yada çağrı anneme anlatmış olmalıki annem birşey sormadı. Mutfağa girip anneme baktım.
" kim geliyo selda sultan?"
" yan tarafa birileri taşınmış bugün onları çağirdım yemek yapamazlar diye."
" iyi ettin selda sultan" diyip yanağına koca bir öpücük kondurdum.
Salona geçtiğimde Çağrının ayaklandığını gördüm
" Nereye?"" ben gidiyim artık Dero" dedi ve kapıya gittik ardından ecede geldi, oda gidiyordu. Bahçe kapısının önünde çağrıya uzun bir şekilde sarıldım ve eceylede sarıldıktan sonra çağrı arabaya bindi ve ecede yürüyerek evlerine doğru yola çıktı.
Yan villada camda biri bana bakıyordu.
Benim yaşlarımda olduğu belliydi ama takmadan içeri geçtim tam geçeceğim sırada bir oduna çarptım. Aaa abimmiş.
Mutfağa geçip annemi çalışırken izlemeye başladım
" selda sultan ne zaman gelicekler?"
"18.30 gibi canım"
" tamam sultanım"
Odama çıkıp üstüme başıma düzen verdim. Gözlerim hala kızarıktı. Kaç saat ağladım bilmiyorum ama sanırım yaklaşık 2 saat vardır.Biraz telefonumu elime aldım yaklaşık 20 dakika sonra zil çaldı. Ben merdivenlerden aşağı inerken sanırım herkes içeri geçmiş olmalı ki kapı kapandı.
Bende aşağı indiğimde tüm gözler benim üzerimdeydi. Babamda gelmişti. Misafirlere gülümseyip babamın koluna girdim ve biz önden doğru yemek odasına gitmeye başladık. Misafirler 3 kişiydi. Anne baba ve çocuk. Tabi çocuk dediğim benim yaşımdaydı.
Herkes masaya oturduğunda abimin olmadığını fark ettim.
" Selda Sultan abim nerde?"" demin aradım geliyor şimdi."
Tam annem yemekleri servis edeceği zaman kapı çaldı." abim geldi herhalde ben açarım selda sultan"
Kapıyı açmaya gittim ve kapıyı açmamla bağırmam bir oldu.
" SENİN BURDA NE İŞİN VAR?! SEN HÂLÂ HANGİ YÜZLE BURAYA GELEBİLİYORSUN?" BAK BENİ BİR DİNLESEN BİR DAHA DÜŞÜNEBİLİRSİN SEV-
"GELMİŞ BANA HÂLÂ NE CÜRETLE SEVGİLİM DİYEBİLİRSİN SEN BANA"
" DERİN ne oluyor burda!!"
" Abi"
Abim hemen içeri girdi ve evin kapısını kapattık. Ben yine ağlamaya başladım. Yemek odasından giriş kapısının önü gözüküyordu ve herkes bizi izlemişti.
Şuan abimin kollarındaydım. Yemek odasındaki komşularımız hâlâ olayı pek anlamış gibi gözükmüyordu ama annem anlamış olacakki gözleri dolmuştu. Babamın kaşları ise ne kadar çatılabiliyorsa o kadar çatılmıştı.Ben ise hıçkırarak abimin kollarında ağlıyordum. Babam masadan kalktı ve yanıma gelip sarıldı.
" Odama gitmek istiyorum"" olmaz bugün hiçbirşey yemedin?!"
"Aç değilim"
Neden bilmem ama abimle fısıldaşarak konuşuyorduk. Ben hâlâ hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Annemse o arada misafirlere durumu izah ediyodu sanırsam.
" eski sevgilisi geldi, ömer. Derini aldatmıştı bu yüzden böyleler."
" yazık olmuş kıza"
" eh napalım kaderde böyleymiş"
Annem çorbaları doldurmaya devam etti.
Bende abimin yanına oturdum.Bir kolunu omzuma atmıştı. Ağlamamı durdurabilmiştim fakat gözlerim hâlâ yaşlıydı.
Çorbamdan 1 kaşık aldım ve onun dışında hiçbirşey yemedim. Öğlende yiyememiştim.
İzin isteyip hemen odama çıktım. Pijamalarımı bir hızla geçirip yatağa atladım
Multi : derinin pijamaları.
5 dakika sosyal medyada gezindikten sonra gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı ve ışığı söndürüp kendimi uykuya bıraktım.
Hikaye nasıl gidiyor canlar?
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin :)