-4-

6.1K 193 93
                                    

Medya : Derin

" işte sonrada ben size geldim"

" bu Egemen senden hoşlanıyor olabilirmi sence?"

" Abartma Ece altı üstü 2 kere görüştük hoşlanmış olabilir belki ama oda dış görünüştendir yani."

" Haklısın canım yani bencede 2 günde aşık olamaz. Ama o sorduğu soru vardıya 'sen daha ilk öpücüğünü bile mi vermedin' ona biraz takıldım açıkcası. Ne beklemişti ki acaba."

" Ne biliyim hani güzelim ya her erkekle yattığımı düşünmüş olabilir"

" Ego modu açık kaldı sende Derincim galiba?"

İkimizde kahkaha ata ata gülmeye başladık o sırada bir garson geldi ve siparişlerimizi getirdi.

Bi yarım saat daha oturduktan sonra kalktık ve bize gitmeye karar verdik. Her zamanki gibi anahtarımı çıkarmaya üşendiğim için kapıyı çaldım.

Kalaslar kalası abim kapıyı açtı. Sarıldım ve yanağına kocaman bir öpücük bıraktım.

" Nerdeydin sabah ya abiciiiim."

" Sanane yalakacııımm"

"Aaaa çocuklar ayıp oluyor ama"

Biz böyle konuşurken annem geldi ve gözüyle oturma odasındaki yan komşularımızı gösterdi.

" Aaa Ececim hoş geldin canım"

" Hoşbuldum Selda Teyze"

Abimle Ecede sarıldıktan sonra abim ilk benim kafama vurdu. Sanırım beynim benden önce oturma odasına ulaşmıştı. Bana vurduğu gibi Ece'ye de vurdu.

Ece'yi de öz kardeşi gibi severdi abim.

Tabi ilk ciyaklayan Ece oldu

" Mert abi napıyosuuun yaa beyin hücrelerim öldüüğ"

Ardından abim Ece'nin kafasına bi tane daha geçirdi. Benimse gülmekten gözümden yaş gelmişti. Oturma odasına geçtik.

Abim, ben ve Ece üçlü koltuğa oturduk.

" Ece gel ya odama gidelim"

" Bende geliyorum"

" Mert sana noluyo ya biz kız kıza sohbet edicez. Aslında sende gelebilirsin, erkeğe benzer bir yanın yok çünkü" dedimmm ve demez olaydım tam gülmeye başlayacakken kafama bi tane geçirdi abim.

Ne kadar da güzel anlaşıyorduk ama(!)

İçerden annemin sesi geldi.

" kizlar Egemen'i de yanınıza alıın"

Kendimi şey gibi hissettim. Hani sen 10 yaşındasındır ve eve misafir çocuğu gelmiştir, odana gideceksindir ve annenin o sesi duyulur ya. Heh işte tamda ondan.

Egemene baktım.
" İstiyorsan gelebilirsin"

" Geliyim bari"

Dördümüz birden odaya çıktık. Tabi odaya girer girmez meğersem Ece ile aynı şeylerin hayalini kuruyormuşuz. Yatağa atlamak. Gerçi yataktan istifaden birbirimizin üstüne atladık ama.

" Ya kızım sen niye benim yatağıma atlıyosun ya!"

" Benim yatağım benim yatağım, senin yatağın senin yatağın"

Ben, egemen ve abim anlamaz gözlerle bakınca birden ne dediginin farkına vardı.

" Ay o öyle olmicaktıı. Duymadınız sayın bunu. Benim yatağım senin yatağın. Senin yatağın benim yatağım." 

YAN KOMŞUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin