-44-

3K 56 30
                                    

Bileğimi çok derin bir şekilde kestim. Etraf kan gölüne dönmüştü. Canım acıyor mu? Hayır. Geliyorum Egemen, geliyorum birtanem. Özür dilerim Kadir, özîr dilerim Selda Anne, özür dilerim Murat Baba, özür dilerim Mert Abi, Ece, Tuğra, Çağrı, ve biricik, daha doğmamış olan bebeğimiz...

En çok senden özür dilerim, iyi bir anne olamadım. Seni dünyaya getiremedim... Affet anneni.

Gözlerim kararmaya başladı ve vücudumu aniden mutluluk kapladı geliyorum Egemen, kavuşacağız. Geliyorum birtanem bir daha seni asla yanlız bırakmayacağım...




🥀🥀🥀🥀🥀

Gözlerimi açtığımda bir boşluktaydım. Kendimi kuş kadar hafif hissediyorum. Bulutlar, masmavi gökyüzü, parlak sarı güneş...

- Güzelim?

O narin ve yumuşak sesi duyunca kafamı sesin geldiği yöne çevirdim Egemen o aşık olduğum gülüşünü yüzüne takınmış bana bakıyordu.

- Egemen? Birtanem?

Ona yaklaşmaya çalışsamda yapamıyordum. Benim ona attığım her bir adımda o uzaklaşıyor, istemsizce bir adım daha atıyordum. Ona yaklasamayacağımı anladım ve durdum.

- Geldim Egemen, geldim, yanlız bırakmadım seni...

- Gel benimle. Dedi ve elini uzattı. Bu sefer elini tutabildim. Bir yere gidiyorduk. Öylece bilmeden yürüyordum. Bir yere geldik. Bir camii. Caminin önünde bir tabut karşısında annem, Babam, Kadir, Ece, Tuğra, Çağrı, Abim...

Ece artık ayakta duramamış olmalı ki Tuğra'nın kucağındaydı. Ah be arkadaşım. Seni bu hale getirmek istemezdim. Abim, gözleri kan çanağına dönmüş artık ayakta duramıyordu. Özür dilerim abi, özür dilerim mert, seni yine şakalarımdan biriyle uyandırmak isterdim ama bu hayat benim hakettiğimden daha güzel bir hayat. Ben bu hayatı yaşayamam.

Annemle babamı düşünemiyorum bile. Anıl. Anılda gelmiş. Anılda evlenmiş. Mutlu bir yuva kurmuş arkadaşım. Benim ölüm haberimle yıkılmış olmalı. Bende yıkılmıştım, güya annemlerin öldüğü zaman, onların gerçek ailem olmadıklarını öğrendiğim zaman, Egemen'in benim yüzümden intihar ettiğini duyduğum zaman...

Şuan tamda hakettiğim yerdeyim. Mutlumuyum mutsuzmuyum inanın hiç bilmiyorum. Bir yanım mutlu, diğer yanımsa hissiz. Ama artık Egemen'in yanındayım. Ama bir yandan da kocamdan uzakta, ailem ve arkadaşlarımdan uzaktayım. Bir nevi katilim ben. Anne katil. Daha 1 haftalık bebeğimizin katili. Benim yüzümden hakettiği dünyaya gelemedi. Benim yüzümden yaşayamadı. Benim yüzümden öldü. Anne baba sevgisini hiç tadamadı. Hiç arkadaşları olmadı.

- Güzelim, gel artık. Gidelim. Egemenin sesini duyduktan sonra yutkunmaya çalıştım ama olmadı. Annemlere doğru bir adım attım, onlar benden bir adım uzaklaştı, ben bir adım attım, onlar uzaklaştı. En sonunda pes edip Egemen'in elini tuttum ve hakettiğim yere geri döndüm.

                 🥀  ● SON●🥀

YAN KOMŞUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin