Derin
Gözlerimi açıp saate baktım 7 olmuştu. Bu akşam 8 de türkiyeye dönmek için uçağa binecektik.
Egemen hâlâ uyanmamıştı. Onun üstüne çıkıp yattım. Evet .resmen çıktım. Üstüne.- oha nefes alamıyorum kızım.
- beter ol.
- kalksana kızım bee.
Daha fazla kıyamadım ve kendimi yatağın diğer tarafına yuvarladım. Evet az önce panda gibi yuvarlandım.
- bugün mısır gevreği yiyelim kahvaltıyla uğraşamam
- sen bilirsin güzelim. Abinlere söyledin mi geleceğimizi?
- hayır söylersem tüm sülale havaalanına gelirler.
- sen nası istiyorsan öyle olsun.
Zaten valizimi 2 gün önceden toplamıştım yolda giymek için rahat bir şeyler çıkarttım ve evde pijamamla dolaşmaya karar verdim. Mutfağa indim ve 2 tane kase çıkartıp içine mısır gevreği koyup sütle karıştırdım. Egemen salonda oturuyordu. Bir kaseyi ona verdim ve bende yanına oturdum.
- Daha sonra gelelim yine buraya seviyorum bu evi ve Amerika'yı
- evlendikten sonra bakarız cadı.
- amaan ne evlenmekmiş bee
- öyle deme cadı. Hayatta ne olcağı hiç belli olmaz. Belkide bugün uçak kaza yapıcak ve biz uçakta ölücez, hiç evlenemeden...
Egemen haklı olduğu için sesimi çıkartmayıp kâseme döndüm. Egemen'de yemeğini bitirdikten sonra kâseleri aldım mutfağa götürüp yıkayıp yerlerine kaldırdım.
Salona gittiğimde Egemen'in keyfi pek yerine değil gibiydi.
- Noldu Egemen?
- yok bi şey
- var bi şey
- gece, sen uyurken bizim holdingin iyi avukatların biriyle kavga ettik de. Ondan canım sıkkın biraz
- boşver düzelir. Dedim ve dudaklarına yapıştım. Benden böyle bir hareket beklemediği için bi an afallasada daha sonra karşılık vermeye başladı.
Bölüm sonu🥀
Hikaye güzel gidiyor mu?