-32-

1.3K 50 0
                                    


Ve tabikide o anın içine bir şey sıçmazsa olmaz. Şans bana yine ve yine götüyle güldü. Karnımda hissettiğim ağrıyla kıvrıldım. Egemen hâlâ bana sarılıyordu.

- Derin? Güzelim. İyi misin?

- aahh kasıklarıma ağrı girdi ben bi lavaboya gidiyim.

Ve evet bu güzel anın içine regl dönemim sıçmıştı. Lavaboya gidip işimi halletim. Karnım aşırı ağrıyodu ve ben ayakta bile duramıyorum
Lavabodan çıktım ve yatağımda yatan bir adet Egemen ile karşılaştım.

Yüzü endişeli gözüküyordu. Tuvaletten çıktım ve bi elim kasıklarımda yatağa doğru ilerledim.

- iyi misin bir tanem, endişeli gözüküyosun. Bir sıkıntımı var?

- yok yok. Sen iyi misin?

- değilim ya karnım çok ağrıyo.

- gel buraya giderelim şu karın ağrısını. Dedi ve muzipçe sırıttı. Bi an napıcağından korkmadım değil. Yanına yattım. Yatak çift kişilik olduğu için çok rahat sığdık.

Elini kasıklarıma yakın bir bölgeye koydu ve hafif bir şekilde ovalamaya başladı. Gerçekten çok iyi gelmişti.

- uçak ne zaman?

- yarında vardı ama ben biraz vakit geçirelim diye 3 gün sonraya aldım.

- hee iyi o zaman. Dememle bir daha kıvrıldım ve ağzımdan bir inilti çıktı. Egemen bunu bekliyor olmamış ki bi anda yüzüme öyle korku dolu baktı ki bi anda cine dönüştüm filan sandım.

- aaaaağhhh. Egemennnnn çok ağrıyoo.

- tamam, tamam bekle hemen geliyorum 5 dakikaya dedi ve sanırım sıcak su torbası yapmaya gitti. Ben yatakta kıvranıyordum tabi. İlk defa bu kadar ağrıyordu.

Egemen yaklaşık 3-4 dakika sonra elinde su torbasıyla geldi ve torbayı kasıklarımın üzerine koydu.

- bitanem iyi misin?

- hayır egemen çok ağrıyo.

- dur ben bi internetten bakiyim. Dedi ve telefonunu eline aldı. 2 dakika sonra telefonunu kapattı ve bana baktı.

- noldu? Yoksa kanser miyim? Google'dan bir kere hastalık bakınca kanser; başka bir zamanda bakınca şeker hastası çıkmıştım. Dememle ikimizde gülmeye başladık. Gülmek karnımı daha da çok ağrıttı ve aninden gülmeyi kesince Egemen bana meraklı ve endişeli gözlerle yine bakmaya başladı.

- iyi misin?

- gülünce daha çok ağrıdı da. Eee hastalığım neymiş? Bu sefer diyabet çıkar heralde.

Sakince tebessüm etti ve cevapladı

- yok yok. İlaçlardan dolayı olabilirmiş bazen böyle.

- hee iyi bu sefer sağlıklıyım o zaman

- evet. Sen her zaman benim güzelim olarak sağlıklısın.

Ağzımdan yine sert bir inilti çıktı ve Egemen anlıma küçük ama çom anlam barındıran bir öpücük kondurdu.

- ağrı kesici getirebilir misin?

- hemen. Dedi ve koşarak odadan çıktı. 2 dakika sonra geldiğinde elinde  bir bardak su ve ilaç vardı.
Hemen içtim ve kafamı yastığa geri koydum.

- kokunu özlemişim, hic bir erkekte bulunmayan kokunu...

- bende senin derin gözlerindeki duyguları özlemişim Derin'im...

Bölüm sonu...
🥀

YAN KOMŞUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin