-35-

1.2K 46 0
                                    

Derin

Hamile olamam. Olmakta istemiyorum zaten. Daha hazır değilim. Ayrıca nasıl oluyim ki? Biz birlikte olmadık ki. Tamam yakın zamanda birkaç kez yattık ama ileriye gitmedik.

10 dakika sonra Egemen geldiğinde hemen testi aldım ve lavaboya gidip hallettim. Bence mide bulantımın sebebi dünki içkilerdi ama gelde bunu Egemen'e anlat. İlla bebekte bebek. Dur bi sabret evlenelim bir şey demicem de...

Egemen

Derin uzun zamandır lavabodaydı. Nedensizce endişelendim. Artık banyoya gircem yani. Acaba ters giden birşeyler mi vardı? Ne ters gidebilirdi ki?
Sonunda lavabonun kapısı açıldı.

- naptın içerde o kadar?

- şeyy zor oldu biraz.

- ney zor oldu?

- ya Egemen ben hergün hamilelik testi yapmıyorum işte boşver. Sonuca bakmadım sen bak.

Dedi ve bana doğru tuttu. Tek çizgi vardı. Ne yani hamile değil miydi?

- Eee nasıl sonuç?

Ben istemiştim ki bir bebeğimiz olsun ama...

- ben demiştim sana hamile değilimdir diye. Demedim mi Egemen?

- Dedin....... ama napiyim bi ihtimal düşündüm.

Sıcak kollarını boynumda hissettim. Ve kulağıma fısıldayışını duydum.

- evlendikten sonra yaparız söz.

Gülümsemem yüzümdeki yerini aldı ve kollarım Derin'i daha sıkı sardı.

- yatalım artık. Bugün tüm gün yatalım.

- peki güzelim.

Ikimizde yataktaki yerimizi aldık ve yatağın karşısındaki televizyondan bir film açıp izledik. Tüm günümüzü böyle geçirdik.

Bölüm sonu🥀

YAN KOMŞUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin